تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

محل میزبانی پرسپولیس در لیگ برتر مشخص شد

با اعلام رسمی سازمان لیگ، نبرد تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

اقتصاد۲۴-تیم‌های لیگ برتری در شرایطی مهیای حضور در لیگ بیست‌وچهارم می‌شوند که در کنار دغدغه رسیدن به موفقیت حداکثری در بازار نقل‌وانتقالات و کسب آمادگی ایده‌آل برای شرکت در فصل جدید، حالا چالشی تازه هم برای اکثریت تیم‌ها ایجاد شده است؛ چالش انتخاب ورزشگاه برای برگزاری مسابقات خانگی! ورزشگاه‌های نام‌آشنای ایران دچار مشکلات زیرساختی هستند و همین مسئله باعث شده تا عملاً تیم‌های بزرگ به‌ویژه استقلال و پرسپولیس دچار چالش انتخاب ورزشگاه شوند.

ورزشگاه آزادی و تختی تهران در دسترس سرخابی‌های پایتخت نیست و همین مسئله برای مدیران دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دردسرساز شده است. روز گذشته در مسیر رفع مشکلات سرخابی‌ها، جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها برگزار شد و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گزینه‌های خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ معرفی کردند و در فاصله یک هفته تا شروع لیگ بیست‌وچهارم، سرانجام محل برگزاری دیدار افتتاحیه مشخص شد!

پاگشای قهرمان در اراک

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود، باید اولین بازی فصل جدید لیگ برتر را برگزار کند. سرخ‌پوشان پایتخت طبق قرعه‌کشی انجام شده میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستند و بعد از بررسی‌های انجام شده ورزشگاه امام خمینی اراک به عنوان محل برگزاری مسابقه به سازمان لیگ پیشنهاد شد که دقایقی قبل، سایت این سازمان رسماً خبر برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام خمینی اراک را تایید کرد. با این اوصاف شاگردان خوان کارلوس گاریدو و محمد ربیعی از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه بیست‌وپنجم مردادماه در این در ورزشگاه دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

بازگشت ورزشگاه شهر قدس به چرخه ورزشگاه‌های لیگ برتری

مسئولان باشگاه هوادار با توجه به بحران فقدان ورزشگاه استاندارد در تهران، درخواست میزبانی از خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه شهدای شهر قدس را دادند. با توجه به اینکه این ورزشگاه در سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی که داشت، از چرخه ورزشگاه‌های لیگ برتری خارج شده بود، زیرساخت‌های آن مجدداً مورد بررسی قرار گرفت. سرانجام با چراغ سبز سازمان لیگ و اعلام رسمی این سازمان، نبرد شاگردان مهدی رحمتی برابر خیبر خرم‌آباد در هفته نخست که روز جمعه بیست‌وششم مردادماه برگزار می‌شود، به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس خواهد بود.

منبع: فرارو
ارسال نظر