تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

سه بازیکن خارجی استقلال در آستانه خروج از لیست

سه بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال باید از لیست کنار گذاشته شوند تا این باشگاه به لحاظ از نظر سهمیه خارجی‌ها دچار مشکل نشود.

اقتصاد۲۴- باشگاه استقلال پس از جذب کاکوتا، وینگر اهل کشور کنگو در حال مذاکره با دیدیه ادونگ بازیگن گابنی است. این بازیکن که شب گذشته به ایران آمد هنوز بر سر مدت قرارداد با استقلال به توافق نرسیده است. مسئولان استقلال امیدوارند امشب قرارداد ادونگ را نهایی کند.

قرارداد کاکوتا یک + یک سال است، به این صورت که قرارداد فصل دوم توافقی خواهد بود.

در صورت پیوستن ادونگ، تعداد خارجی استقلال به ۹ بازیکن می‌رسد و این باشگاه باید طبق قانون سهمیه ۱+۵، سه بازیکن را کنار بگذارد. به غیر از کاکوتا و ادونگ؛ کوین یامگا، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو، آلمدین زیلیکیچ، ودران کیوسفسکی و منتظر محمد ۷ سهمیه خارجی دیگر استقلال هستند.


بیشتر بخوانید: خط و نشان رامین رضاییان برای حریفان استقلال


یامگا و دروازه‌بان بوسنیایی نفراتی هستند که استقلال از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که از لیست کنار گذاشته می‌شوند. منتظر محمد، هافبک عراقی استقلال که سال گذشته به دلیل قانون سقف بودجه و اختلاف بین مدیرعامل وقت و کادرفنی به صورت قرضی به مس رفسنجان رفته بود، یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌تواند از جمع آبی‌پوشان کنار گذاشته شود. اگر منتظر رضایت به جدایی ندهد، گزینه‌های بعدی سیلوا یا بلانکو خواهند بود.

ارسال نظر