تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

۷ بازیکن پرسپولیس کنار خواهند رفت

با توجه به شرایط اسکواد پرسپولیس، سرمربی این تیم کار بسیار سختی برای انتخاب لیست بازی رسمی تیمش خواهد داشت.

اقتصاد۲۴- پرسپولیس در شرایطی از اردوی ترکیه به تهران برگشت که باید از روز شنبه برای بازی با ذوب آهن استارت بزند و تمرینات این تیم وارد فاز تازه‌ای خواهد شد.

پرسپولیس دو هفته در تهران تمرین کرد و کمتر از دو هفته نیز در ترکیه تمرینات پیش فصل خود را پیش برد تا در فاصله شش روز مانده به اولین مسابقه رسمی فصل خود به تهران برگردد.

به طور حتم تمرینات پرسپولیس با توجه به نزدیک شدن به دیدار مقابل ذوب آهن از روز شنبه بسیار جدی‌تر خواهد شد و شرایط مسابقه‌ای پیدا می‌کند. در عین حال گمانه‌زنی درباره ترکیب و سیستم مد نظر گاریدو برای نخستین بازی فصل هم اوج خواهد گرفت، اما غیر از ترکیب اصلی، ارنج نیمکت سرخ‌ها نیز می‌تواند جالب توجه باشد.


بیشتر بخوانید: طلسم جذب مدافع چپ برای پرسپولیس شکسته شد


با در نظر گرفتن مصدومیت امید عالیشاه و اوستون اورونوف، پرسپولیس ۲۹ بازیکن سرحال و تشنه مسابقه دارد که البته چهار تا از آن‌ها دروازه‌بان هستند. در این میان اگر دو دروازه‌بان جوان تیم کنار بروند گاریدو برای ارائه لیست بیست نفره دیدار مقابل ذوب آهن باید ۷ بازیکن دیگر را کنار بگذارد که این مسئله کارش را سخت خواهد کرد.

معمولا در این قبیل شرایط کنار گذاشتن بازیکنان جوان راحت‌تر به نظر می‌رسد، اما گاریدو اعتقاد ویژه‌ای به جوان‌های فعال در تمرینات پرسپولیس دارد و از حالا نمی‌توان گفت کدام نفرات کنار خواهند رفت.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به جذب مدافع چپ خارجی که قرار است جانشین عبدالکریم حسن شود، نشده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر