تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

خبری از آی نور دختر ۳ساله الیگودرزی نیست؛ ماجرا چیست؟

رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز، گفت: هنوز خبری از «آی نور»، دختربچه سه‌ساله الیگودرزی که از روز پنج‌شنبه هفته گذشته گم شده، نیست.


اقتصاد۲۴- غلام رضا لونی با اشاره به گم‌شدن «آی نور» دختربچه سه ساله اهل روستای «ده سفید» شهرستان الیگودرز در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، اظهار داشت: بعد از اطلاع از این موضوع عوامل امدادی و جست‌وجو و نجات هلال‌احمر برای جستجوی این دختربچه الیگودرزی وارد منطقه شدند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز موفق به پیداکردن این دختربچه در منطقه نشده‌ایم و هیچ خبری از او نیست، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت تیم‌های تخصصی امداد و نجات و همچنین تیم آمادگی و نگهداری و سگ‌های تجسس طی روز‌های گذشته در حال پایش منطقه هستیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز با تأکید بر اینکه یک‌بار ۱۰۰ درصد منطقه را ما برای پیداکردن این دختربچه سه‌ساله جستجو کردیم، برای بار دوم در حال جستجو در منطقه هستیم، افزود: در عملیات جستجو ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم.

لونی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از چهار روز احتمال زنده‌بودن این دختربچه سه‌ساله وجود دارد؟ گفت: توکل بر خدا، ما همه تلاش خود را برای پیداکردن این دختربچه به کار گرفته‌ایم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر