تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

تب بازار گوشت قرمز سرد شد؟

قیمت انواع گوشت قرمز امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ بدون تغییر اعلام شد. طبق داده‌های به‌دست‌آمده به‌رغم افزایش دما در سطح کشور، هیچ‌گونه تنش و شیب قیمتی در بازار گوشت قرمز مشاهده نمی‌شود.

اقتصاد۲۴-ماهیچه گوسفندی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین نوع گوشت قرمز در سطح بازار به ازای هر کیلوگرم ۶۹۹ هزار تومان و و بسته شقه گوسفندی ۷۵۹ هزار تومان در سطح بازار معامله می‌شود.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد و گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی در قصابی‌های سطح کشور به طور یکسان ۶۵۵ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر وشهمیرزاد با نرخ ۲۰۰ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد

راسته بدون استخوان گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۹۰۰ هزار تومان و فیله گوسفندی با همان نرخ روز گذشته یک میلیون ۳۹۰ هزار تومان دادوستد می‌شود.

گردن گوسفندی و سردست گوسفندی بره به ترتیب ۶۹۰ هزار تومان و ۷۱۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه می‌شود.

افزایش دما منجر به ثبات قیمت‌ها شد

افزایش دما در دو هفته اخیر منجر به ثبات قیمتی بازار بعضی از کالا‌های اساسی مانند تخم‌مرغ و گوشت شده است.

ایوب پایداری، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن در این راستا بیان کرد: نرخ گوشت قرمز دولتی و تنظیم بازار هم بین ۳۱۶ تا ۴۸۰ هزار تومان بوده و با گرم شدن هوا و کاهش مصرف این محصول پروتئینی عموماً شامگاه هم به فروشگاه‌های زنجیره‌ای سری بزنید حتماً می‌توانید خرید داشته باشید در حالی که در نیمه دوم سال به ظهر نرسیده گوشت تنظیم بازار به پایان رسیده است.


بیشتر بخوانید:قیمت جدید مرغ، گوشت قرمز و دام‌زنده+ جدول


از سوی دیگر نرخ برخی محصولات از جمله گوشت قرمز و سفید در بعضی بازار‌ها مانند بازار امام حسین پایین است. در این بازار با نوع جدیدی از فروش مواجه می‌شوید و به عنوان مثال خرده گوشت‌ها نیز دارای نرخ بوده و به فروش می‌رسند. در این بازار هر کیلو گرم خرده گوشت قرمز به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر