تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

وعده افزایش عرضه بلیت پرواز‌های اربعین از امروز

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند بلیت اربعین را از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و درگاه‌های اینترنتی و دفاتر خدمات مسافرتی عرضه کنند.

اقتصاد۲۴- جعفر یازرلو از افزایش عرضه بلیت پرواز‌های اربعین از امروز خبر داد و مدعی شد قیمت ۱۴ میلیون تومانی پرواز اربعین برای ایرلاین‌های خارجی است.

وی در این‌باره اظهار کرد: بازه فروش بلیت پرواز‌های اربعین با نرخ مصوب از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور است و نرخ بلیت نیمه شرقی کشور از جمله استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و گلستان ۶ میلیون تومان در هر طرف است و نرخ بلیت برای نیمه غربی کشور و مهران ۵ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند بلیت اربعین را از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و درگاه‌های اینترنتی و دفاتر خدمات مسافرتی عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: اعلام نرخ تاکسی دربستی تهران به مهران+ عکس


وی با بیان اینکه بلیت پرواز‌های اربعین با نرخ ۱۴ میلیون تنها مربوط به ایرلاین‌های خارجی و کانکشن است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی داخلی موظف هستند که بلیت را با نرخ مصوب برای بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریورماه عرضه کنند. در این بازه زمانی سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان بازرسی نظارت‌های خود را چندین برابر کرده و در صورتی که فردی در این بازه زمانی بلیت را گرانتر بخرد با آن‌ها برخورد خواهد شد.

یازرلو تاکید کرد: از دوشنبه ظرفیت بیشتری برای عرضه بلیت‌های اربعین در نظر گرفته خواهد شد و ۳ ایرلاین دیگر بلیت‌های خود را در سایت شرکت‌های هواپیمایی در معرض خرید عموم قرار می‌دهد، اما هموطنان باید ظرفیت محدود ناوگان هوایی را مدنظر قرار دهند؛ چرا که از هر ۵ نفر متقاضی شاید یک نفر بتواند بلیط خود را تهیه کند.

گفتنیست، در حالی سخنگوی سازمان هواپیمایی مدعی است قیمت ۱۴ میلیون تومانی پرواز‌های اربعین مربوط به ایرلاین‌های خارجی و کانکشن است که بلیت پرواز تهران-نجف شرکت‌های هواپیمایی داخلی با قیمت ۱۱.۵ تا ۱۴ میلیون تومان توسط برخی سایت‌ها به فروش می‌رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظر