تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت ارز

سرگردانی دلار در مرز کریدور ششم

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کریدور پنجم برگشت. معامله‌گران روند رفت و برگشتی این اسکناس را متاثر از افزایش عرضه دلار در بازار می‌دانند.

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار روز سه‌شنبه با کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی کریدور ششم را از دست داد و به کریدور پنجم برگشت. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در پله‌های پایانی کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

معامله‌گران روند عرضه را بیش از تقاضا می‌دانند و معتقدند تعطیلی بازار هرات و آرامش نسبی در منطقه خاورمیانه ریتم نزولی به قیمت دلار داده است.

دلار مرکز مبادله گران شد

قیمت درهم امروز با افت ۱۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومانی قرار گرفته است. قیمت تتر روز سه‌شنبه با افت ۲۰۰ تومانی روی رقم ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاده است.


بیشتر بخوانید:  پولبک دلار به دلیل استعفای ظریف بود؟


پوند انگلیس روی قیمت ۷۶ هزار و ۷۳۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۶۷۰ تومانی ایستاد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۸۵۶ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۸۲۲ تومانی عرضه شد و نسبت به روز گذشته نزدیک به ۱۲۰ تومان گران شد.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر