تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

نمایش خودروهای جدید آفرودی کرمان موتور +عکس

جذاب‌ترین بخش غرفه کرمان موتور اما به دو قسمتی مربوط می‌شود که پیکاپ T9 با ظاهر جدید به نمایش درآمده است.

اقتصاد۲۴-کرمان موتور که این روز‌ها یکی از معدود خودروسازان حاضر در نمایشگاه آفرود است، پیکاپ T۹ را با شمایلی جدید به این نمایشگاه آورده است.

بازار بزرگ ایران (ایرانمال) در این روز‌ها میزبان نمایشگاه آفرود و کمپینگ است و کرمان موتور یکی از دو خودروساز حاضر در این نمایشگاه است که بزرگ‌ترین غرفه این نمایشگاه را به خود اختصاص داده و نه تنها پرفروش‌ترین پیکاپ بازار بلکه جدیدترین پیکاپ بازار را نیز به این نمایشگاه آورده است.

جذاب‌ترین بخش غرفه کرمان موتور، اما به دو قسمتی مربوط می‌شود که پیکاپ T۹ با ظاهر جدید به نمایش درآمده است.

بخش دیگری از تجهیزاتی که روی پیکاپ T۹ نصب شده هم شامل سپر عقب و جلوی آفرودی با هدف افزایش زاویه ورود و خروج این پیکاپ در شیب‌های مثبت و منفی است.

باربند، رکاب، رینگ و لاستیک، سایه‌بان و پروژکتور نیز بخش دیگری از تجهیزات نصب شده روی این پیکاپ جدید کرمان موتور است که در نمایشگاه آفرود و کمپینگ ایرانمال مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

کرمان موتور در این نمایشگاه البته فقط با پیکاپ‌های این برند حاضر نشده و نگاه ویژه‌ای به بحث خدمات پس از فروش محصولات خود داشته و به همین منظور بخشی را به این قسمت اختصاص داده است.

در مجموع باید گفت که کرمان موتور در نمایشگاه آفرود، حضور پررنگی دارد و دلیل اصلی آن هم جایگاه این شرکت در بازار خودرو‌های آفرودی با دو پیکاپ T۸ و T۹ است.

نمایشگاه آفرود و کمپینگ تا روز جمعه در ایرانمال برقرار است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ شب برای بازدید از غرفه کرمان موتور به طبقه دوم محل نمایشگاه‌های این مجتمع تجاری مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران
ارسال نظر