تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

تصادف مرگبار تریلی با ۱۱ خودرو در تهران

صبح امروز حادثه تصادف سنگین در خیابان استخر مقابل بوستان دهم به نیرو‌های آتش نشانی اعلام شد.

اقتصاد۲۴-جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۰۷:۲۵ دقیقه صبح امروز حادثه تصادف سنگین در خیابان استخر مقابل بوستان دهم به نیرو‌های آتش نشانی اعلام می‌شود و بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین و خود‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی افزود: یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ که بار سنگ ساختمانی داشته در این مسیر به دلیل نامشخصی که باید بررسی شود با چندین خودرو که در حال حرکت بوده و یا کنار خیابان پارک بوده، برخورد کرده است و ۱۱ خودرو دچار آسیب شده و سپس تریلر وارد پیاده رو شده و با تیر برق و چندین درخت و دو ساختمان برخورد کرده که حدود ۳ تا ۴ مغازه داشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در این حادثه تا ۳ مرد و یک دختر ۳ ساله شدیداً دچار مصدومیت شده اند و یک زن جوان دقایق اولیه جان خود را از دست داده است همچنین راننده تریلر که مرد ۳۵ بوده از خودرو خارج شده و جزو آمار مصدومان است.

ملکی بیان داشت: یک خودرو همچنان زیر تریلر است که با کمک جرثقیل‌ها دقایقی دیگر خارج می‌شود و ان شاالله کسی داخل این خودرو نباشد و آمار مصدومان و فوتی‌ها زیاد نشود.

وی گفت: کسانی که داخل ساختمان بوده دچار مصدومیت نشده بودند، ولی گرفتار شوک ناشی از حادثه شده اند.

ارسال نظر