تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با اقتصاد۲۴ مطرح کرد؛

احمد میدری هم از جنس وزارت کار است، هم تخصص لازم را دارد/ نمایندگان در زمان رای‌گیری، مغلوب فضای سیاسی نشوند

احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای پزشکیان مرتباً می‌گوید باید کار را به کارشناس سپرد. آقای میدری واقعاً متخصص حوزه رفاه است و نظرات اقتصادی‌اش می‌تواند برای کشور که در چالش‌های اقتصادی زیادی قرار دارد، راهگشا باشد.

اقتصاد۲۴- محمد آیتی: با گذشت جلسات فشرده وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها، بررسی صلاحیت این افراد در صحن مجلس آغاز شده است. حرف و حدیث پیرامون برخی وزرا بیشتر به گوش می‌خورد که شاید این موضوع به واسطه برخی گرایشات سیاسی وزیر پیشنهادی باشد.

یکی از افرادی که کارش برای گرفتن رای اعتماد از مجلس اصولگرا با چالش‌هایی روبروست، احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

در همین خصوص، احمد انارکی‌ محمدی، نماینده رفسنجان و انار به اقتصاد۲۴ گفت: در ابتدا لازم می‌دانم بگویم زمانی که شخصی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی می‌شود، یعنی صلاحیت‌های لازم را از مراجع چهارگانه گرفته است و نباید از این بابت نگرانی داشت.

وی افزود: آقای میدری را کاملاً می‌شناسم و زمانی که در مجلس دهم توفیق نمایندگی مردم رفسنجان و انار را داشتم، ایشان یکی از معاونان برجسته آقای ربیعی در وزارت کار بودند و شاهد تلاش‌هایشان بودم.


بیشتر بخوانید: احمد میدری کیست؟ + سوابق سیاسی و اجرایی


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: انتخاب آقای پزشکیان برای وزارت کار، قابل تحسین است، چون میدری هم از جنس وزارت کار است، هم تخصص لازم را دارد و هم تحصیلات اقتصادی دارد و این وزارتخانه اقتصادی نیازمند چنین فردی با ویژگی‌های گفته شده است.

انارکی‌ محمدی اظهار داشت: آقای پزشکیان مرتباً می‌گوید باید کار را به کارشناس سپرد. واقعاً آقای میدری متخصص این حوزه است و نظرات اقتصادی‌اش می‌تواند برای کشور که در چالش‌های اقتصادی زیادی قرار دارد، راهگشا باشد.

وی یادآور شد: ما معتقدیم که باید افراد حاضر در سمت‌های کلیدی مملکت، انقلابی، پاکدست و کاربلد باشند. نباید زمان را صرف آزمون و خطا کرد. آقای میدری، سال‌ها در جبهه به کشور خدمت کرده است و به اصول اساسی نظام و انقلاب معتقد است. تحصیلات و کارنامه‌اش هم روشن است و همین مولفه‌ها کافیست تا من نماینده متقاعد شوم که باید به او رای مثبت دهم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم ما تغییر و تحولات اساسی مخصوصاً در حوزه اقتصاد را می‌خواهند. دیگر زمان گفتاردرمانی نیست. باید جامعه به طور ملموس ببیند که اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن است. آقای میدری در خصوص رفاه اجتماعی، حرف و برنامه جدی دارد. اگر به او فضا داده شود، با تیم همراهش می‌تواند جریان‌سازی کند.

انارکی‌ محمدی خاطرنشان کرد: امید دارم همکاران در زمان رای‌گیری، مغلوب فضای سیاسی و سیاسی‌کاری نشوند. آقای پزشکیان کابینه‌ای به مجلس معرفی کرده است که در آن هم نوع گرایش دیده می‌شود. اگر بنا باشد هر کدام از ما سلیقه‌ای و به خاطر مسائل سیاسی رای دهیم، قطعاً منافع کشور و مردم را درنظر نگرفتیم.

ارسال نظر