تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت ارز

دلار با کاهش ۷۰۰ تومانی یک کانال عقب نشست

قیمت دلار در شروع هفته با کاهش بیش از ۷۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال هشتم از کریدور پنجم برگشت. معامله گران قیمت‌های فعلی را کف ارزش دلار می‌دانند و معتقدند بالا رفتن قیمت نفت و طلا نشان از کاهش قیمت دلار دارد.

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار امروز با کاهش ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومانی بازگشایی شد. این افت، قیمت دلار را در نیمه پایینی کانال هشتم از کریدور پنجم نشاند.
روند عرضه و تقاضا در حالی در تعادل قرار دارد که به نظر می‌رسد اگر ارزپاشی سیاست‌گذار نباشد تقاضا از عرضه جلو می‌افتد و این اسکناس کریدور ششم را فتح خواهد کرد.

کارشناسان اقتصادی باوجود زمان‌بر شدن پاسخ ایران به اسرائیل سطح هشدار دستگاه‌های امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را در احتمال وقوع حمله بالا می‌دانند و معتقدند در چنین شرایطی، دلار در کف قیمت قرار دارد.


بیشتر بخوانید: خوش بینی دلار به اظهارات تازه دونالد ترامپ


درهم ۱۵ هزار تومانی شد

قیمت درهم روز شنبه با کاهش ۲۰۰ تومانی در سطح ۱۵ هزار و ۹۸۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر در اولین روز هفته با کاهش ۷۰۰ تومانی در سطح ۵۸ هزار و ۷۰۰ تومانی قرار گرفت و تنها ۴۰۰ تومان گران‌تر از دلار معامله می‌شود.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۵ هزار و ۳۳۰ تومانی معامله شد و کاهش ۷۵۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۴ هزار و ۲۲۰ تومانی ایستاد و افت هزار تومانی داشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۶۱ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۹۳ تومانی عرضه شد و نسبت به آخرین معامله هفته گذشته ۹۰ تومان گران شد.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر