تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

۳ هزار خودروی هیوندایی روانه بازار ایران می‌شود/ عرضه جدید هیوندا توسان، کونا، اکسنت و الانترا به بازار توسط کرمان موتور

شرکت KTL از عرضه ۳ هزار دستگاه انواه محصولات هیوندای به بازار ایران خبر داد.

اقتصاد۲۴-شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (کی‌تی‌ال KTL)، نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی در ایران که در دور جدید واردات خودرو در سال گذشته تاکنون ۲ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده است، از عرضه ۳ هزار دستگاه خودرو هیوندایی دیگر در ماه آینده خبر داد.

خودرو‌های هیوندای کونا، اکسنت، الانترا و توسان ۴ مدل از جدیدترین محصولات هیوندایی است که به زودی توسط شرکت KTL به بازار عرضه می‌شوند

نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی، در ایران ۳ هزار خودرو در مدل‌های کونا Kona، الانترا Elantra، اکسنت Accent و توسان Tucson را به بازار عرضه خواهد کرد که با عرضه این خودرو‌ها می‌تواند شاهد رقابت جدیدی میان خودرو‌های جدید وارداتی باشیم.

۸۰۰ دستگاه هیوندا کونا آماده ورود به بازار

هیوندای کونا Hyundai Kona یکی از محصولات جدید شرکت کی‌تی‌ال KTL است که به زودی ۸۰۰ دستگاه از آن وارد بازار ایران می‌شوند.

هیوندا کونا وارداتی با چه مشخصاتی می‌آید

نسل اول هیوندای Kona در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و در ابتدا پلتفرم مشترکی با هیوندای I۳۰ داشت. نسل دوم این خودرو که شرکت KTL آن را وارد بازار ایران می‌کند، در سال ۲۰۲۲ در مدل‌های بنزینی، هیبریدی و تمام برقی وارد بازار‌های جهانی شد و از این حیث خودرو نسبتا جدید با امکانات و تجهیزات به‌روزی محسوب می‌شود.

نسخه بنزینی این کراس اوور، به طور کلی در بخش طراحی ظاهری، سبک طراحی نوین و در عین حال جسورانه را دنبال می‌کند. در طراحی این خودرو جزئیات زیادی را می‌توان مشاهده کرد که باعث جذابیت‌های ظاهری این خودرو شده است.

موتور بنزینی هیوندای کونا ۲۰۲۴ یک پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی، از سری پیشرانه‌های Smart Stream گروه هیوندای کیا است. موتور این خودرو می‌تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT مخصوص گروه هیوندای کیا، موسوم به IVT، به چرخ‌های جلو منتقل کند.

هیوندای کونا دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۳۵ لیتر که با توجه به حجم موتور این خودرو عدد بسیار خوبی است و از نقات قوت آن نسبت به رقبا به شمار می‌آید.

شرکت KTL، بازوی واردات کرمان موتور با دارا بودن شبکه نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور و پیاده سازی استاندارد‌های بین‌المللی شرکت هیوندای و برخورداری از پرسنل فنی و ستادی مجرب و آموزش دیده در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات به مالکین کلیه خودرو‌های توزیع شده هیوندای در ایران است. همچنین تأمین قطعات یدکی اصلی از شرکت هیوندای موتور کره جنوبی توسط این شرکت انجام می‌شود.

منبع: عصر ایران
ارسال نظر