تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

جزئیات قتل رابرت دهنوشی مدیر سابق برنامه‌های گوگوش + عکس

رابرت دهنوشی، مدیر پیشین برنامه‌های گوگوش و از کنسرت‌گذاران معروف ایرانی، در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکا به ضرب گلوله فردی ناشناس کشته شد.



اقتصاد۲۴- بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آقای دهنوشی حوالی ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه صبح به وقت محلی روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ و به ضرب گلوله کشته شده است.

به گفته بازپرس، دهنوشی که در دهه پنجم زندگی‌اش پدر دو فرزند بود، در کنار خودروی خود در پارکینگ ایستاده بود که فردی با موتور به سمت او رفت و اقدام به تیراندازی به سمت سر آقای دهنوشی کرد.

پلیس فوراً در محل حاضر شد، اما بنا به گزارش‌ها دهنوشی در دم جان باخته بود.

دهنوشی از سال ۲۰۲۱ یه تیم مدیریتی برنامه‌های خانم گوگوش پیوست.

پلیس گلندیل گفته، چون تحقیقات در جریان است نمی‌تواند هویت مقتول را تایید کند. پلیس همچنین گفت که هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این پرونده شناسایی و دستگیر نشده است.

یک افسر پلیس هم به لس‌آنجلس تایمز گفته انگیزه این حمله هنوز مشخص نیست. رسانه‌های آمریکا همچنین از پلیس نقل کرده‌اند که به نظر نمی‌رسد سرقت انگیزه این قتل باشد.


بیشتر بخوانید:  تصادف اتوبوس زائران اربعین در محور سمنان


فیلم‌هایی از حضور چندین مامور پلیس در محل که با نوار محصور شده منتشر شده است.

به گفته شاهدان، قربانی در نزدیکی وانت سفیدرنگ خود بود که ضارب به او نزدیک شد و تیراندازی کرد.

رسانه‌های محلی در منطقه لس‌آنجلس به نقل از شاهدان عینی گزارش کرده‌اند که مهاجم مسلح با موتورسیکلت در این محل منتظر آقای دهنوشی بوده و بعد از شلیک به او متواری شده است.

آخرین کنسرت‌هایی که دهنوشی برای گوگوش ترتیب داده بود بهار امسال در شهر‌های مختلف اروپا برگزار شد.
براساس گزارش‌ها او برای یک ملاقات کاری در این محل حاضر شده بود.



دهنوشی سال هاست که به عنوان برگزار‌کننده کنسرت‌های خواننده‌های لس آنجلسی به خصوص گوگوش فعالیت می‌کند. او از سال ۲۰۲۱ به تیم مدیریتی برنامه‌های خانم گوگوش پیوست. آخرین کنسرت‌هایی که دهنوشی برای گوگوش ترتیب داده بود بهار امسال در شهر‌های مختلف اروپا برگزار شد.

او همچنین مدیریت یک تالار پذیرایی را در منطقه محل قتل خود، یعنی گلندیل بر عهده داشته است. منطقه‌ای که ساکنان آن عمدتاً ارمنی هستند.


در صفحه اینستاگرام رابرت دهنوشی پوستر‌هایی از تبلیغ کنسرت‌های خانم گوگوش، خواننده مشهور پاپ ایرانی و همین طور تصاویری از آقای دهنوشی در کنار هنرمندان مشهوری از جمله بهروز وثوقی و داریوش اقبالی دیده می‌شود.

قتل رابرت دهنوشی در یک مرکز خرید پرتردد در لس‌آنجلس، جامعه هنری خارج‌نشین و همچنین مردم محلی را در شوک فرو برده است.

 

منبع: روزیاتو

ارسال نظر