تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

رونمایی از خودروی فوق لوکس میباخ+ عکس

در جریان برگزاری رویداد مهم پبل بیچ، یک مرسدس بنز میباخ جدید که نه یک لیموزین کشیده است و نه یک SUV غول‌پیکر، رونمایی شد.

اقتصاد۲۴-سری SL ۶۸۰ مونوگرام ۲۰۲۶ با ارتقا‌های فنی متمرکز بر راحتی و طراحی لوکس، جذابیت بیشتری را به این رودستر مرسدس می‌بخشد. بزرگ‌ترین تغییرات در نمای بیرون یافت می‌شود. دو مفهوم طراحی Red Ambience یا White Ambience برای سفارش SL میباخ موجود است. جلوپنجره مشبک میباخ و یک لوگوی برجسته مرسدس بنز روی کاپوت بیشترین جلب‌توجه را دارند. رنگ‌های رزگلد قابل‌استفاده در چراغ‌های جلو و قاب جلوپنجره و همچنین رینگ‌های ۲۱ اینچی چند پره برای سفارش وجود دارد.

تغییرات به همین جا ختم نمی‌شود. سقف پارچه‌ای مشکی با طرحی از لوگوی میباخ به رنگ ظریف آنتراسیت پوشانده شده است. سایر تغییرات شامل چراغ‌های عقب خاص میباخ، نمای عقب جدید با تزئینات کرومی و دیفیوزر جدید با خروجی‌های اگزوز مخصوص میباخ است.

کابین نیز به همان اندازه نمای خارجی جذاب است؛ چرم سفید ناپا روی پنل درها، کنسول مرکزی و البته صندلی‌ها را می‌پوشاند. از دیگر تغییرات داخل کابین می‌توان به فرمان خاص، پدال‌های فولادی ضدزنگ و رکاب در فولادی ضدزنگ اشاره کرد.

از نظر فنی، میباخ SL آن‌چنان متفاوت از نسخه AMG SL ۶۳ نیست. موتور ۴٫۰ لیتری توئین توربو V-۸ زیر کاپوت، همان ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می‌کند و قدرت را به هر چهار چرخ می‌فرستد. فرمان پذیری محور عقب و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک این شرکت به‌صورت استاندارد نصب است. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۴ ثانیه اعلام شده است.

هیچ صحبتی در مورد قیمت مرسدس میباخ SL ۶۸۰ سری مونوگرام وجود ندارد، اما تحویل آن باید از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر