تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

خبر مهم درباره دیدار تراکتور - پرسپولیس

معاون فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت که ۸۰ گیت برای ورزشگاه یادگار امام در حال ساخت است که تا الان ۳۶ گیت آماده بهره برداری است.

اقتصاد۲۴-عطا شرفشاهی، معاون فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص گیت‌های جدید ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار کرد: این کارگاه ۲۰ روز است که فعال شده و از ۸۰ گیت که برای اینجا طراحی شده، حدودا ۳۶ گیت در حال آماده شدن برای بهره برداری در دیدار پرسپولیس و تراکتور خواهد بود. در حال حاضر کار‌های اجرایی این پروژه در حال انجام است و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر آماده شود. سعی کردیم بحث زیرساخت‌ها را تماما آماده کنیم تا هواداران راحت وارد شوند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ گیت آماده است که، چون گیت‌های وروردی دو تایی هستند، روی هم ۲۰ گیت ورودی تقریبا آماده است و باقی آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان آماده بهره برداری خواهند شد. تا دو هفته گذشته در این مکان هیچ چیزی نبود و قدرتی که میان نظارت فنی اداره کل و پیمان‌کارهاست با سرعت بالا کار‌ها را به اتمام می‌رسانیم.

شرفشاهی در پاسخ به این سوال که آیا ۳۶ گیت ورودی برای ۷۰ هزار تماشاگر جوابگو است؟ گفت: در این مورد باید با مهندس این پروژه صحبت کرد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی با هوادار برگزار شود. ما در حال حاضر زیرساخت‌ها را برای استفاده از VAR آماده کرده‌ایم و با مخابرات و صداوسیما درگیر هستیم و امیدوارم با کمک هم مشکلی برای این دیدار نداشته باشیم.

او در خصوص اینکه قرار بود گیت‌های ورودی به سیستم اداره ثبت احوال متصل شود عنوان کرد: پیگیر تمام کار‌ها هستیم و ابتدا باید گیت‌ها آماده شود و بعد برنامه آن‌ها نصب شود و در تلاشیم که کار‌ها را انجام دهیم تا هواداران بتوانند با کارت ملی در استادیوم حاضر شوند.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر