تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

سرنوشت عجیب شاه‌ماهی نقل و انتقالات

بعد از جدایی جنجالی مهدی ترابی از پرسپولیس و حضور در تراکتور تبریز، سرخ‌پوشان برای جانشین ستاره خود به سراغ مهدی لیموچی ستاره ۲۴ ساله باشگاه آلومینیوم اراک رفتند.

اقتصاد۲۴- مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن به خوبی پیش رفت و لیموچی در آستانه عقد قرارداد با سرخ‌پوشان بود. در این میان باشگاه سپاهان اصفهان با یک پیشنهاد جالب توجه به این بازیکن، لیموچی را که در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس بود را هایجک کرد و با عقد قراردادی ۳ ساله به خدمت گرفت.

با وجود عملکرد خوب لیموچی در لیگ بیست و سوم با لباس سپاهان و حضور وی در تیم ملی فوتبال ایران، انتظار می‌رفت این بازیکن در لیگ بیست و چهارم و در لباس سپاهان فصل درخشانی را پست سر بگذارد، اما بعد از گذشت یک هفته از رقابت‌های لیگ برتر اتفاق عجیب و ناخوشایندی برای این بازیکن در اصفهان رخ داده است

در هفته نخست رقابت‌های لیگ بیست و چهارم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو اردکان را شکست دهد که انتظار می‌رفت لیموچی از ابتدا در ترکیب طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود قرار بگیرد، اما وی نه تنها در ترکیب ابتدایی سپاهان جایی نداشت بلکه در لیست این تیم برای این دیدار نیز حضور نداشت.


بیشتر بخوانید:داور دیدار پرسپولیس و تراکتور مشخص شد


باشگاه سپاهان هنوز نتوانسته قرارداد لیموچی را در سازمان لیگ به ثبت برساند و به همین دلیل این بازیکن تا این لحظه اجازه بازی برای طلایی‌پوشان را کسب نکرده است و شاه‌ماهی نقل و انتقالات تا رفع شدن مشکلش باید از روی سکو‌ها نظارگره بازی تیمش در لیگ برتر باشد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر