تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

چالوس یکطرفه شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس و آزاد راه تهران ـ شمال زمینه ساز محدود شدن بار ترافیکی در این محور شده است.

اقتصاد۲۴- ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور بیان کرد: همزمان با تعطیلات ابتدای در هفته آینده حجم تردد خودرو‌ها در جاده‌های کشور افزایش یافته است. وی گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ما شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ‏ هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۷ تا ۱۳ در برخی از مقاطع و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو و شاهاندشت گزارش شده است.


بیشتر بخوانید: هشدار به مسافران شمالی؛ جاده چالوس مسدود شد


او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه را شاهد هستیم. تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) گزارش شده است.

او با بیان اینکه با توجه به هدشدار سطح قرمز هواشناسی برای نواحی جنوب کشور کاربران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر