تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

ممنوعیت تردد در محور چالوس - کرج

مرکز مدیریت راه‌ها در آخرین به‌روزرسانی خود از ممنوعیت تردد در محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد.

اقتصاد۲۴-مرکز مدیریت راه‌های کشور، امروز پنجشنبه، اول شهریورماه در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور از ممنوعیت تردد در محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی خبر داد.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه مشاهده می‌شود.

در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳، تونل شماره ۱۶ تا ۱۸ و تونل البرز تا انتهای آزادراه نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا گزنک و محدوده‌های بایجان و سه‌راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد نیز بخش دیگری از ترافیک‌هایی است که توسط مرکز مدیریت راه‌ها اعلام شده است.

در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گیلاوند تا دماوند، محدوده‌های فیروزکوه و شیرگاه، آزادراه تهران - پردیس محدوده‌های بابایی و تونل شماره ۴ نیز دارای ترافیک سنگین است.

تردد در محور آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

این مرکز با بیان اینکه محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حد فاصل استاندارد تا مهرشهر و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک را گزارش کرد.

منبع: برنا
ارسال نظر