تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

آرمین سهرابیان: قصد خودنمایی نداشتم و عذرخواهی می‌کنم؛ سرباز ایران هستم

مدافع استقلال که در روزهای اخیر درگیر حواشی زیادی شده، از اهالی فوتبال عذرخواهی کرده است.

اقتصاد۲۴- آرمین سهرابیان به جوانان توصیه کرد که درگیر هیجانات نشوند.

آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال استقلال امروز در گفت‌وگویی با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در روز‌های اخیر، اظهار داشت:

انتشار تصاویری از من در فضای فوتبال ایران حواشی زیادی را ایجاد کرد و به عنوان یکی از ورزشکارانی که همیشه اخلاق را در دستور کار قرار داده و با الگو پذیری از قهرمانان بزرگ کشور تلاش داشتم الگوی رفتاری خوبی برای جوانان باشم، ناخواسته درگیر حواشی شدم. در ابتدا باید از تمام مردم ایران و جامعه بزرگ فوتبال عذرخواهی کنم.

وی افزود: هیچ وقت قصد خودنمایی یا انجام رفتاری خارج از عرف را نداشتم و متاسفانه در بازی با شمس آذر قزوین به صورت ناخواسته و اتفاقی شکار رسانه‌ها شدم و این موضوع باعث شد تا روح جمعی جامعه ورزش آزرده شود.


بیشتر بخوانید:  استوری آرمین سهرابیان پس از تمدید + عکس


مدافع تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: تمام تلاشم این است که با گفتار و رفتار و عملکرد خوب در آینده ضمن آنکه سربازی در خدمت ورزش ایران باشم، بتوانم دلخوری‌های چند روز اخیر را جبران کنم و در راستای ارزش‌های حاکم بر کشور و ایران عزیز گام بردارم.

سهرابیان افزود: بر خود لازم می‌دانم در ابتدا از هواداران عزیز فوتبال به خصوص هواداران دوست داشتنی استقلال عذرخواهی کرده و در ادامه از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و ارکان ورزش ایران پوزش بطلبم.

وی گفت: در راستای حاکم شدن ارزش‌های فرهنگی جامعه، به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم که در رفتار‌های هیجانی گرفتار نشده و به فرهنگ اصیل ایران اسلامی پایبند باشند.

ارسال نظر