تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

ممنوعیت‌های تازه برای اتباع مجاز و غیرمجاز

به کارگیری اتباع مجاز و غیرمجاز برای تمامی واحد‌های صنفی تولیدکننده و توزیع کننده موادغذایی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

اقتصاد۲۴- رئیس اتاق اصناف شهرستان کاشان ضمن اخطار به تمامی واحد‌های صنفی شهرستان اظهار کرد: به کارگیری اتباع مجاز و غیرمجاز برای تمامی واحد‌های صنفی تولیدکننده و توزیع کننده موادغذایی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
به نقل از اتاق اصناف، مهدی باقی مجرد گفت: رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی، اغذیه فروشان، آشپزخانه‌ها، کبابی‌ها، سفره‌خانه‌ها و تمامی واحد‌های صنفی که نسبت به پخت و توزیع هر نوع غذای سرد و گرم فعالیت دارند باید از به کارگیری اتباع خودداری کنند.

وی واحد‌های صنفی میوه‌فروشان و سبزی‌فروشان را از جمله این واحد‌های صنفی معرفی و ابراز کرد: به کارگیری اتباع در فروشگاه‌های لبنیات، خواروبار فروشان و توزیع کنندگان مواد غذایی خام نیز ممنوع است.
رئیس اتاق اصناف کاشان ادامه داد: واحد‌های صنفی مشاورین املاک نیز موظفند تا از هرگونه انعقاد قرارداد برای اجازه منزل برای اتباع غیرمجاز و فاقد هویت خودداری کرده و از انعقاد قرارداد اجاره مغازه برای تمامی (اتباع مجاز و غیرمجاز) امتناع ورزند.
وی با بیان اینکه در صورت مشاهده، بازرسی و یا گزارش مردمی، ضمن پلمب واحد صنفی متخلف و جریمه روزانه، تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی ارسال می‌شود، افزود: همشهریان می‌توانند مشاهدات و گزارش‌های خود را با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۶۷۵۷۹ واحد بازرسی اتاق اصناف کاشان اعلام کنند.

ارسال نظر