تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

مصدومیت مجدد ستاره‌ای که پرسپولیس را نگران کرد

مدافع پرسپولیس به علت کشیدگی از ناحیه چهارسر ران باید چند روزی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کند.

اقتصاد۲۴- دکتر فرید زرینه، رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب به رسانه رسمی باشگاه، گفت: مرتضی پورعلی‌گنجی در جریان تمرین روز جمعه مصدوم شد که بلافاصله کار‌های اولیه برای او انجام و هماهنگی برای اعزام به تصویربرداری صورت گرفت.
او ادامه داد: بعد از انجام MRI و رسیدن جواب مشخص شد که پورعلی‌گنجی از ناحیه چهارسر ران دچار کشیدگی شده و باید چند روز زیر نظر کادر پزشکی باشد. تلاش می‌کنیم او را در سریع‌ترین زمان ممکن برای رسیدن به تمرینات گروهی آماده کنیم.
مرتضی پورعلی گنجی با مصدومیت مجدد پرسپولیسی‌ها را به شدت نگران کرد. این نگرانی هم فقط به خاطر از دست دادن بازی با فولاد خوزستان نیست بلکه پرسپولیسی‌ها با توجه به مصدومیت قبلی و بلند مدت پورعلی گنجی نگرانند که نکند او در فصل جدید دچار مصدومیت‌های پی در پی شود و فرصت حضور در ترکیب اصلی را از دست بدهد.
البته پرسپولیس برای بازی با فولاد نگرانی خاصی ندارد چرا که گولسیانی و کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی بازی می‌کنند و فرشاد فرجی هم تا حدی توانسته رضایت گاریدو را جلب کند، اما به هر حال پرسپولیس امسال بازی‌های فشرده و سنگینی در ایران و آسیا دارد و قطعاً به حضور بازیکنانی، چون پورعلی گنجی نیاز خواهد داشت.

در بازی با تراکتور تعویض پورعلی گنجی با کنعانی‌زادگان جواب داد و در نهایت گاریدو با به میدان فرستادن امثال سعید صادقی از شکست فرار کرد، اما حالا در بازی با فولاد خوزستان پورعلی گنجی را ندارد و باید دید وضعیت این مدافع با تجربه به کجا کشیده می‌شود؟
قرار است لیست تیم ملی بلافاصله بعد از بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اعلام شود، اما بعید به نظر می‌رسد که در این لیست نام بازیکنانی، چون پورعلی گنجی و ابوالفضل جلالی که هر دو مصدوم هستند، وجود داشته باشد.

ارسال نظر