تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

عکس/ کسب و کار جدید رونالدو در آسیا چیست؟

شاید کریستیانو رونالدو با سرمایه گذاری در حوزه ظروف غذا خوری ثروتش را افزایش ندهد، اما احتمالا این تجارتش از ارزمجازی برای خیلی‌ها قابل قبول‌تر باشد!

اقتصاد۲۴-کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است که در شرکت با شرکت پرتغالی "ویستا آلگره" به تولید ظروف غذاخوری روی بیاورد. این شرکت به تازگی ۲۰۰ سالگی تاسیس خود را جشن گرفته است. کریستیانو رونالدو ۱۰ درصد از سهام این شرکت پرتغالی و ۳۰ درصد از سهام شعبه اسپانیایی آن را خریده است. هدف از این شراکت این است که این کمپانی بتواند فعالیت خود را در آسیا گسترش بدهد و از محبوبیت کریستیانو رونالدو برای افزایش فروش خود در کشور‌های آسیایی استفاده کند.

کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست که در حوزه‌های مختلفی سرمایه گذاری کرده است، از املاک گرفته تا ارز مجازی، هتلداری، کاشت مو و ... خیلی از حوزه‌های دیگر و حالا به سراغ سرمایه گذاری در حوزه ظروف غذایی رفته است.

رونالدو در سال گذشته با درآمد سالانه ۲۶۰ میلیون یورو به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل شد که ۲۰۰ میلیون یورو از آن مربوط به حقوقش در النصر است و ۶۰ میلیون یورو به دنبال درآمد تبلیغاتی. وی اخیرا به سهامدار اصلی یک گروه رسانه‌ای بزرگ در پرتغال تبدیل شده است و کانال یوتیوب شخصی خود را هم راه اندازی کرده و ساخت محتوا برای آن را آغاز کرده است.

ارسال نظر