تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

ستاره استقلال قراردادش را فسخ کرد

کوین یامگا بازیکن فرانسوی باشگاه استقلال پس از دادن نوتیس سوم به این باشگاه، قراردادش را یک طرفه فسخ و از این باشگاه شکایت کرد.

اقتصاد۲۴- کوین یامگا بازیکن فرانسوی تیم استقلال که فصل گذشته از ناحیه چشم مصدوم شده بود قراردادش را یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد و سپس برای دریافت مطالبات خود از باشگاه استقلال شکایت کرد.

گفته می‌شود کوین یامگا امروز به باشگاه استقلال نوتیس داده بود و این سومین نوتیس این بازیکن به باشگاه استقلال بود که از لحاظ قانونی می‌توانست قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند و تمام مطالباتش را بگیرد، اما امید به بازی این بازیکن باعث شد تا یامگا از استقلال شکایت نکند و منتظر بماند تا وارد لیست آبی پوشان شود.

با انتشار صحبت‌های پزشک باشگاه استقلال مبنی بر اینکه به یامگا گفته شده این بازیکن بهتر است در سطح پایین‌تر بازی کند، دلخوری این بازیکن علنی شد و مدافع فرانسوی استقلالی‌ها قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد و با شکایت از باشگاه، خواستار پرداخت تمام مطالباتش شد. پیش از این نیز مدیران باشگاه استقلال به یامگا پیشنهاد داده بودند سر میز مذاکره با آن‌ها بنشیند تا بر سر جدایی این بازیکن توافق کنند، اما وکیل یامگا این مساله را نپذیرفته و گفته بود وقتی در صورت شکایت می‌تواند تمام مطالباتش را از این باشگاه بگیرد، چرا باید توافق کند فقط بخشی از پولش را دریافت کند؟


بیشتر بخوانید:  یامگا ۷ بار عمل شد/ او با معجزه برگشت


در روز‌های اخیر اخبار زیادی در رابطه نخواستن این بازیکن از سوی کادرفنی استقلال منتشر شده بود و گفته می‌شد این بازیکن به تیم آلومینیوم خواهد پیوست که این انتقال نیز منتفی شد. پیش از یامگا، طی سال‌های اخیر استراماچونی، آمانوف و رافائل سیلوا کسانی بودند که قرارداد خود را یک طرفه با باشگاه استقلال فسخ کرده و با حکم فیفا از استقلال غرامت گرفته بودند.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر