تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت ارز

دلار در مرز کریدور ششم درجا زد

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با کاهش محدودی به نیمه پایینی کانال پایانی کریدور پنجم برگشت. روز دوشنبه اسکناس آمریکایی متاثر از سیگنال‌های سیاسی در کریدور پنجم یک کانال پیش‌روی کرده بود.

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار امروز با تحرکات قیمتی کاهشی بازگشایی شد و نسبت به روز گذشته افت ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومانی دارد. دیروز این اسکناس با رشد هزار تومانی در کریدور پنجم یک کانال پیش‌روی کرده بود. در لحظه نگارش این گزارش اسکناس دلار در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

گفتنی است فعلا سیگنالی مورد توجه معامله‌گران قرار نگرفته و فعالان این بازار در انتظار وضوح بیشتر اخبار سیاسی روز‌های گذشته هستند. کارشناسان اقتصادی معتقدند سیاست‌گذار با تمام توان نسبت به افزایش قیمت دلار مقابله می‌کند.

تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را در کوتاه‌مدت نیمه کریدور بالاتر می‌دانند. به اعتقاد برخی از بازیگران بازار ارز حرکت رنج اسکناس آمریکایی استراحت در مسیر صعودی است و قیمت در کف حمایت در نوسان است.


بیشتر بخوانید: رصد دیپلماتیک بازار ارز


اسکناس و حواله دلار مرکز مبادله، فریز شد

قیمت درهم روز سه‌شنبه با کاهش ۱۲۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۷۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز در سطح ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومانی قرار گرفت و نسب به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۱۷۰ تومانی معامله شد و کاهش ۴۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۱۸۰ تومانی ایستاد و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز سه‌شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۱۴۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۲۹۵ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر