تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

پاداش طلایی برای نقره ناهید کیانی

دبیرکل کمیته ملی المپیک از در نظر گرفتن پاداش مدال طلا برای تکواندوکار بانوی نقره‌ای ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس خبر داد.

اقتصاد۲۴-اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از برگزاری سی و سومین دوره بازی‌های المپیک پاریس صبح امروز سه شنبه برگزار شد. سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از این جلسه به تشریح موارد مطرح شده و مصوبات آن پرداخت.

وی در ابتدای این نشست گفت: این جلسه به بهانه سی و نهمین جلسه هیات اجرایی بود. گزارشی از نتایج کاروان ارائه شد. همه از نتایج مطلع هستند دومین نتیجه تاریخ المپیک ایران بعد از ۲۰۱۲ لندن است که پیام مقام معظم رهبری هم برای تقدیر و تشکر از عملکرد ورزشکاران را در پی داشت. ایران در این رویداد صاحب ۱۲ مدال شد که اگر بیشتر از ۱۳ مدال می‌شد تاریخ سازی دیگری اتفاق بیافتد.

سیدمناف هاشمی افزود: ما می‌توانستیم اولین‌های بسیاری هم داشته باشیم. ۸ مدال کشتی بسیار با ارزش بود. چهار ورزشکار تکواندو داشتیم و هر چهار نفر مدال گرفتند و این اولین بار بود که صد در صد یک رشته مدال آورد. رنکینگ ما هم بیست و یکم بود که باز هم می‌توانست بهتر باشد، اما این دومین نتیجه ما بود. این جایگاه خوب بود و امیدوار شدیم.

وی از توجه بیشتر به برخی رشته‌های ورزشی و اهدا پاداش به چند چهره حاضر در المپیک خبر داد و گفت: برای آقای علیپور در سنگنوردی پاداش ویژه در نظر گرفتیم. همچنین پاداش مدال طلا را به خانم ناهید کیانی که نقره گرفتند اهدا خواهیم کرد.

منبع: فرارو
ارسال نظر