تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
تقلای سبز ماندن!

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳

معاملات این روز‌های بازار سهام را می‌توان تنها تقلایی برای سبزماندن دانست. اگرچه شاخص‌های کل و هم‌وزن سبز هستند، اما حجم و ارزش معاملات خرد همچنان در کف قرار دارد و خروج پول حقیقی ادامه‌دار شده است. آیا ورق بازار در آخرین روز هفته بازمی‌گردد؟

اقتصاد۲۴- بازار سهام در حالی تلاش می‌کند سبز بماند که حجم و ارزش معاملات خرد در کف قرار دارد، خروج پول حقیقی از سهام ادامه‌دار است و هنوز اعتماد سرمایه‌گذاران به این بازار بازیابی نشده است.

در این میان اگرچه چینش کابینه دولت جدید مشخص شده و وزیر اقتصاد نیز بر صندلی وزارت تکیه زده است، اما بازار سرمایه هنوز تعیین تکلیف نشده و با مسیر مبهمی روبروست. بر همین اساس، اهالی بازار سرمایه همچنان نسبت به ورود به بازار و سرمایه‌گذاری در سهام مردد هستند.

از آنجا که ابهام گفته‌شده همچنان باقی‌ست و فاکتور‌های محرک بازار سهام مانند قیمت دلار از کار افتاده اند، به نظر می‌رسد معاملات همچنان در همان مسیر رکودی حرکت کنند. به‌ویژه اینکه همچنان خبری از اعتماد سرمایه‌گذاران نیست.

در همین حال، باید در نظر داشت که روز چهارشنبه به‌عنوان آخرین روز هفته عموما با فروش سهام و نقدکردن پول همراه است و به نظر می‌رسد این روند این بار هم تکرار شود. به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود بازار سهام در روز چهارشنبه در کف معاملات، تعادل خود را حفظ کند.

ارسال نظر