تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

زمان پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: بر اساس آخرین آمار کماکان هلدینگ خلیج‌فارس و شرکت مپنا در مجموع نزدیک ۳ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند.

اقتصاد۲۴-ولی اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس آخرین آمار کماکان هلدینگ خلیج‌فارس و شرکت مپنا در مجموع نزدیک ۳ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت را واریز نکرده اند.

این مقام مسئول در خصوص جزئیات بیشتر هم اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هلدینگ خلیج‌فارس و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هم گروه مپنا بدهی در خصوص واریز سود سهام عدالت دارند که باید برای شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز شود.

او افزود: هلدینگ خلیج‌فارس به سبب طلب سودسهامی که از فجر انرژی خلیج فارس و فجر مبین دارد که آن‌ها هم به سبب مشکلاتی نتوانستند سود را واریز کنند و مپنا هم از وزارت نیرو طلبکار است و به همین سبب این دو مجموعه نتوانسته است سود سهام عدالت را تسویه کند.
رنگ اکریلیک

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: در مجموع تاکنون برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان پول واریز شده است که اگر مبلغ باقی مانده هم به آن اضافه شود حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر