تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
گزارش از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

بهبود معاملات بورس تهران در ۲ روز پایانی هفته + جزییات

سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به ۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان بالغ شد و در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد ۳ درصدی به رقم ۲ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان رسید

اقتصاد۲۴-  بازار سهام در این هفته با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۷ درصد افزایش یافت.
در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۲ هزار و ۳۹ میلیارد تومان کاهش یافت و روز دوشنبه به ۲ هزار و ۶۲ میلیارد تومان رسید.
سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به ۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان بالغ شد و در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد ۳ درصدی به رقم ۲ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان رسید.
میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۲ هزار و ۱۷۲ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۷ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نماد‌های ثفارس، فملی، وبملت و فزر در رتبه‌های بعدی بودند.
همچنین نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشت و نماد‌های شستا، فاذر، وبملت و فولاد در رده‌های بعدی قرار داشتند.

روز دوشنبه نماد میدکو در صدر جدول ارزش معاملات بود و وامید، فولاد، وبملت و فزر پشت سر آن بودند. نماد ذوب نیز به همراه شستا، میدکو، وبملت و فولاد بیشترین حجم معاملات را داشتند.
سه‌شنبه نیز فخاس بیشترین ارزش معاملات را داشت و فولاد، ذوب، شستا و افق پس از فخاس قرار گرفتند. بیشترین حجم معاملات هم به ذوب، شستا، فخاس، وبملت و فولاد تعلق داشت.
روز چهارشنبه و در در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد‌های فولاد، وبملت، فملی، فزر و شستا بیشترین ارزش و نماد‌های ذوب، شستا، وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین حجم معاملات را داشتند.

ارسال نظر