تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
پرسپولیس 2-0 فولاد؛

گاریدو مچ یحیی را خواباند

یحیی گل محمدی از پس شاگردان سابق بر نیامد.

اقتصاد۲۴- در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، میزبان فولاد خوزستان بود که در نهایت شاگردان گاریدو موفق شدند با دو گل اورونوف و وحید امیری سه امتیاز را از گل محمدی بگیرند.

داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهاد پور، دانیال باشنده، محمدرضا تارخ ناظر: اسماعیل سفیری/ داور وی‌ای‌آر: امیر عرب براقی کمک: احمد محمدی

ترکیب پرسپولیس:
الکسی گندوز، گئورگی‌ گولسیانی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی(۴۶- محمد خدابنده‌لو)، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف، وحید امیری، علی علیپور
سرمربی: کارلوس گاریدو

ترکیب فولاد:
اکتیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری(۷۱-علی اصغر اعرابی)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان(۷۱-امین قاسمی نژاد)، سلیمانی(۳۶-عسگری)، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی و وحید حیدریه
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل:

پرسپولیس یک-فولاد صفر(دقیقه ۶۵: اوستون ارونوف): علی علیپور لب خط با حفظ توپ پاس عقب به ارونوف داد و ستاره ازبکستانی پرسپولیس با یک حرکت انفجاری به سمت محوطه حرکت کرد و تا مدافعین فولاد به خودشان بیایند، اوستون حین حرکت با ضربه نوک پا گل زد.

پرسپولیس دو-فولاد صفر(دقیقه ۸۲: وحید امیری): پاس بلند محمد خدابنده‌لو در محوطه به عیسی آل کثیر رسید و مهاجم تازه وارد پرسپولیس ضربه‌اش را به دهانه دروازه فرستاد و امیری خود را به توپ رساند تا اختلاف به دو گل برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: موقعیت اول پرسپولیس با ضربه برگردان علی علیپور به مدافعان فولاد خورد و دور شد.

دقیقه ۴: برخورد محمدجواد محمدی با میلاد محمدی در محوطه جریمه صحنه مشکوکی را خلق کرد تا پیام حیدری با اتاق وی‌ای‌آر مشورتی طولانی داشت و پس از سه دقیقه ضربه دروازه اعلام کرد.

دقیقه ۱۴: ضربه سر موسی کولیبالی با اختلاف از کنار دروازه گندوز به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: موقعیت عالی برای پرسپولیس با سانتر ایوب العملود از سمت راست و ضربه سر وحید امیری در تیر دوم که یوسوپوف توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۸: حرکت پا به توپ ارونوف باعث شد او تک به تک شود اما یوسوپوف و کولیبالی پوشش مناسبی دادند.

دقیقه ۳۵: شوت سنگین احسان پهلوان با نوک انگشتان گندوز به کرنر رفت.

دقیقه ۳۶: ضربه سر موسی کولیبالی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت‌.

دقیقه ۴۰: شوت محمد عسگری با پای چپ از روی ضربه کاشته روی سقف دروازه گندوز فرود آمد.

دقیقه ۴۵: سانتر بی خطر امیری از سمت راست با ضربه سر علی علیپور به بیرون رفت.

گاریدو مچ یحیی را خواباند

دقیقه ۴+۴۵: حمله خطرناک پرسپولیس با شوت اسدبیگی از پشت محوطه توسط دروازه‌بان فولاد مهار شد.

دقیقه ۷+۴۵: فرصت فوق العاده برای پرسپولیس که ارونوف در موقعیت تک به تک پاس در عرض داد اما امیری استارت نزد تا موقعیت از دست برود.

دقیقه ۵۶: شوت پای راست سنگین میلاد محمدی با برخورد به تیرک عمودی نفسگیر به بیرون رفت. این اولین موقعیت جدی سرخ‌ها در نیمه دوم بود.

دقیقه ۵۹: پرتاب بلند امیری با اثر گولسیانی در دهانه دروازه به احمدزاده رسید و شوت عجیب او از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: اشتباه وحشتناک در خط دفاعی پرسپولیس با یک پاس رو به عقب می‌توانست باعث گلزنی فولاد شود که امین قاسمی نژاد به توپ نرسید.

دقیقه ۸۴: شوت فنی محمدجواد محمدی با اختلاف کم از کنار دروازه بیرون رفت.

ارسال نظر