تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

پژو پارس باز هم گران شد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ در اکثر محصولات به استثنای سه خودروی مونتاژی بهمن موتور با روند نزولی کار خود را آغاز کرد. البته تعدادی دیگر به نرخ روز‌های گذشته معامله می‌شوند.

اقتصاد۲۴-قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ طبق داده‌های اعلامی تغییر اندکی در بین محصولات داشته است. این تغییر بیشتر به صورت کاهشی گزارش می‌شود، اما سه خودروی مونتاژی بهمن موتور با افزایش قیمت روبه‌رو شدند و تعدادی دیگر در جای خود استوار ماندند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های به‌دست‌آمده به استثنای چند محصول به روند نزولی خود ادامه دادند.

سورن پلاس برخلاف تمامی مدل‌های این خودرو صبح امروز روند نزولی را تجربه کرد. خودروی مذکور با چهار میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۶۹۴ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات محبوب داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که از کانال یک میلیارد تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۹۵۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس مدل ۱۴۰۳ از محصولات پرطرفدار بازار، صبح امروز روند افزایشی را تجربه کرده و با رشد یک میلیون تومانی به قیمت ۶۶۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S از خانواده سایپا و جدید‎ترین خودروی سال به شمار می‌رود که امروز با افت شش میلیون تومانی به قیمت ۵۰۸ میلیون تومان رسیده است خودروی مذکور از ابتدای هفته روند نزولی را در پیش گرفته است.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت دو میلیون تومانی به قیمت ۴۱۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز روند قیمتی نوسانی را تجربه کردند.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود و از نوسانی‌ترین محصول این شرکت بشمار می‌رود که با نزول ۲۰ میلیون تومانی قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید:آخرین قیمت کوییک، سمند، شاهین و دنا + جدول


دیگنیتی پرستیژ از محصولات لوکس بهمن موتور با رشد ۷۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری ایما از دسته محصولات مونتاژی به شمار می‌رود که با افت پنج میلیون تومانی به کانال یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان وارد شد.

هایما اس ۷ (S۷) و انواع مختف دیگر آن با افت قیمت مواجه شده و امروز با ریزش هشت میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومن معامله می‌شود.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر