تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

اعلام زمان تحویل خودرو‌های ایران‌خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود؛ در فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد و در پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده‌ متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد خودرو تحویل داده می‌شود.

اقتصاد۲۴-ایران خودرو دیروز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ قرعه کشی را برای محصولات هایما ۷ X، هایما S ۷ پلاس، هایما S ۵، پژو ۲۰۷ i دستی با موتور TU ۵، پژو ۲۰۷ i دستی با موتور TU ۳، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، تارا دستی، ری را، تارا اتوماتیک و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT برگزار کرد.

اسامی برندگان ایران خودرو ۱۴۰۳ چگونه اعلام می‌شود؟

در این طرح فروش در مجموع ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر برای شرکت در قرعه‌کشی در سایت ایرانخ ودرو ثبت سفارش کردند.

اسامی برندگان ایران خودرو ۱۴۰۳

متقاضیان روش فروش فوق‌العاده بیش از ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار نفر و ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر از متقاضیان روش خرید پیش‌فروش را انتخاب کردند.

اسامی برندگان ایران خودرو ۱۴۰۳ با پیامک

با پایان مراسم قرعه‌کشی ایران خودرو و تأیید نهایی توسط ناظران، از طریق ارسال پیامک نتیجه به برندگان اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:خرید کدام خودرو از ایران خودرو سود بیشتری دارد؟


زمان تحویل خودرو‌های ایران خودرو ۱۴۰۳

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودرو‌ها شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود؛ در فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد و در پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد خودرو تحویل داده می‌شود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر