تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

حمایت پوتین از کاملا هریس

رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) در مجمع اقتصادی ولادیوستوک گفت، دولت مسکو باید به فکر ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای در خاور دور روسیه باشد. او همچنین با اشاره به جنگ اوکراین، پیشروی روس‌ها را برجسته کرد. او همچنین از کامالا هریس برای انتخابات آمریکا حمایت کرد.

اقتصاد ۲۴- «مجمع اقتصاد شرق» روز سه‌شنبه آغاز به کار کرد و تا جمعه ادامه خواهد داشت. این مجمع از سوی دانشگاه فدرال خاور دور در شهر ساحلی ولادی‌وستوک روسیه برنامه‌ریزی شده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز در آغاز مراسم گفت خاور دور به سنگر روسیه در واقعیت جدید اقتصادی جهانی تبدیل شده است.

به گفته او، توسعه آینده روسیه تا حد زیادی به توسعه خاور دور بستگی دارد و این مجمع به بستری برای بحث درباره استراتژی توسعه روسیه و کل منطقه آسیا و اقیانوسیه تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: میکروفون‌های روشن برای مناظره؛ پیشنهاد جنجالی هریس، ترامپ را به دردسر انداخت/ چرا ستاد هریس بر باز بودن میکروفون اصرار دارد؟


پوتین گفت، بیش از هزار قرارداد به ارزش بیش از ۱۰.۵ تریلیون روبل در سه مجمع آخر امضا شد و روسیه فضای کسب و کار را به طور کلی و خاور دور بهبود خواهد بخشید، از جمله برای سرمایه‌گذاری خارجی. به گفته او، بندر جدید آب عمیق با مشارکت شرکت‌های بلاروسی و چینی ممکن است در خاور دور روسیه ساخته شود.

رئیس‌جمهور روسیه در ادامه خاطرنشان کرد: «همچنین می‌خواهم دولت مسکو به فکر ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای در خاور دور روسیه باشد. این طرح باید هم نیاز‌های فعلی و هم نیاز‌هایی را که در آینده در بین کسب و کار و شهروندان پیش‌بینی می‌کنیم، در نظر بگیرد؛ و البته باید بازه بلندمدت را در نظر بگیرد.»

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر