تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

سقوط مرگبار پژو ۴۰۵ به دره ای در جاده امامزاده داود تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار پژو ۴۰۵ با پنج سرنشین به عمق ۱۰۰ متری دره‌ای در جاده امامزاده داود (ع) خبر داد.

اقتصاد۲۴- سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۳:۰۵ امروز حادثه واژگونی خودرو در شمال به جنوب امامزاده داود (ع) به سمت تهران و حوالی روستای رندان به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان شهر تهران بود و ماموران ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با پنج سرنشین به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و به دره‌ای به عمق ۱۰۰ متر سقوط کرد که بر اثر شدت سقوط اتاقک خودرو کاملا متلاشی شد.

ملکی ادامه داد: در مسیر سقوط ابتدا ۲ مرد از سرنشینان از داخل خودرو به بیرون پرت شدند که این افراد زنده، اما مصدوم بودند و در انتهای دره نیز سه نفر حضور داشتند که یک خانم ۴۰ ساله در این حادثه جان باخت و مرد دیگر نیز که بشدت مصدوم بود تحویل عوامل اورژانس شد.



وی افزود: راننده که مردی ۷۰ ساله بود در داخل اتاقک خودرو محبوس بود که آتش نشانان پس از عملیات رهاسازی مشخص شد که این فرد نیز جان باخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در داخل این خودرو یک خانم و چهار آقا حضور داشتند که ۲ نفر جان باختند و سه نفر نیز مصدوم روانه بیمارستان شدند.

به گفته وی، یکی از بستگان این افراد که در جریان سقوط خودرو بود می‌خواست خودش را به انتهای دره برساند که در میانه راه گرفتار بود که آتش نشانان این فرد را به بیرون دره هدایت کردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر