تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح:

زمان پاسخ ترور هنیه را فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان عالی کشور تعیین خواهند کرد

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ ایران باشد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی اراده خود را در استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت پاسخ به تجاوز دشمنان به این آب و خاک را نشان داده است.

اقتصاد ۲۴- معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ ایران باشد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی اراده خود را در استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت پاسخ به تجاوز دشمنان به این آب و خاک را نشان داده است.

سردار علی عبدالهی در یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله شهرستان لنگرود، دفاع مقدس را سرمایه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های اسلامی و محور مقاومت دانست و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس هشت سال مقاومت و ایستادگی و شهامت و ایثار و شهادت بود.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان باید با معارف دفاع مقدس آشنا شوند، افزود: جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبود و امام خمینی (ره) در آن دوران به عنوان سکاندار کشتی انقلاب، ذره‌ای از احکام اسلامی کوتاه نیامد و همه فرمان‌ها و دستوراتش چه در حکمرانی و چه در دفاع، بر مبنای احکام الهی بود.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به تجاوز رژیم بعث به مرز‌های غربی کشور با تحریک و هدایت دشمنان، تصریح کرد: صدام با آمادگی کامل جنگ را آغاز کرد و وارد شهر‌های ما شد، اما ملت ایران براساس آموزه‌های دینی و قرآنی، دفاع کردند و دشمن را از خانه شان راندند.

عبدالهی با بیان اینکه صدام با کمک انواع و اقسام امکانات و تجهیزات و تسلیحات شرق و غرب وارد جنگ با جمهوری اسلامی ایران شد، عنوان کرد: بزرگترین دستاورد شهدای دفاع مقدس برای ملت ایران و جهان اسلام، ایستادگی و مقاومت و پایداری تا پای جان در مقابل دشمنان بود.

وی دفاع از اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی را سیره شهدا دانست و یادآور شد: امنیت و قدرت و پیشرفت کشور حاصل جانفشانی شهدا و رزمندگان است که با جان و مال به میدان آمدند.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ملت ایران به دشمنان درس ایستادگی در برابر همه قدرت و سلاح آنان را دادند، خاطرنشان کرد: دشمنان ما خوار شده اند و جرات تجاوز به حریم جمهوری اسلامی را ندارند که نتیجه ایستادگی و مقاومت است و لذا امروز به استکبار جهانی می‌گوییم که بار دیگر ایستادگی ملت ایران را امتحان نکند.

وی تمثال شهدا را سند مقاومت ملت ایران دانست و افزود: اگر تهدیدی کشور را فرا بگیرد، همین جوانان به میدان خواهند رفت.


بیشتر بخوانید: چرا پاسخ ایران به اسرائیل برای خونخواهی اسماعیل هنیه به تاخیر افتاده است؟


عبدالهی با بیان اینکه محور مقاومت در سوریه و لبنان و یمن و عراق دشمنان را زمین گیر کرده، ادامه داد: رزمندگان یمنی به تاسی از شهدای دفاع مقدس و با اراده‌ای راسخ در مقابل ناو‌های تا بن دندان مسلح و انواع و اقسام زیردریایی‌های آمریکایی ایستادگی می‌کنند و کشتی‌های به مقصد اراضی اشغالی را هدف قرار می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به گذشت ۱۰ ماه از جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، یادآور شد: مردم غزه با مقاومت خود حماسه آفریدند و به فرموده رهبر انقلاب، شکست اسرائیل ترمیم ناپذیر است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با کمک‌های غرب بیش از ۴۰ هزار زن و کودک و پیر و جوان را در غزه به شهادت رسانده است، ادامه داد: مردم غزه در یک سرزمین بسیار کوچک با دست خالی می‌جنگند، اما دشمن صهیونیست از بمب‌ها و راکت‌ها و هواپیما‌ها و پهپاد‌های سنگین استفاده می‌کند.

عبدالهی رژیم صهیونیستی را در پرتگاه سقوط دانست و عنوان کرد: ملت ایران از دفاع مقدس درس شهامت را آموخت و لذا جایگاهی رفیع در بین کشور‌های آزادیخواه پیدا کرد؛ امروز ایران در جهان می‌درخشد و مایه دلگرمی مبارزین جهان اسلام و محور مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جهانیان فهمیدند شعار سازمان‌های بین المللی برای دفاع از ملت‌ها و کشور‌ها و حقوق بشر شعاری بیش نیست، اضافه کرد: سازمان‌های بین المللی ابزار دست آمریکا و اسرائیل و امپریالیسم جهانی هستند و جهانیان اکنون می‌توانند جنایتکارترین افراد روی زمین را بشناسند، زیرا چهره پلیدشان نمایان شده است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت قدرت دفاعی کشور در راستای فرهنگ و معارف دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشور‌ها امکانات و سلاح دارند، اما اراده استفاده از امکانات و سلاح چیز دیگری است و دشمن می‌داند که در ایران اراده استفاده از آن‌ها وجود دارد؛ در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی، اقدام به زدن پایگاه عین الاسد با موشک‌های سنگین و نیمه سنگین کردیم، این در حالی است که در ۷۰ سال گذشته، به طور مستقیم به منافع آمریکا حمله نشده بود.

عبدالهی با اشاره به عملیات وعده صادق و هدف قرار گرفتن سرزمین‌های اشغالی، تاکید کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، پاسخ سختی در به شهادت رساندن مهمان عزیزمان، شهید اسماعیل هنیه خواهیم داد، اما زمان پاسخ را فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان عالی کشور تعیین خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ ایران باشد، تصریح کرد: اسرائیل فکر نکند که پاسخی داده نخواهد شد، زیرا جمهوری اسلامی اراده خود را در استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت پاسخ به تجاوز دشمنان به این آب و خاک را نشان داده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر