تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

دعوای جدید مهدی طارمی با خداداد عزیزی

مهدی طارمی پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان درباره مصاحبه خداداد عزیزی راجع به آسان بودن قرعه تیم ملی واکنش نشان داد.

اقتصاد ۲۴- خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان و زننده گل صعود به جام جهانی ۹۸ فرانسه در تاریخ ۹ تیر ماه ۱۴۰۳ پس از مشخص شدن قرعه تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد همین الان بازیکنان تیم ملی ۹۸ جمع شوند و یک دست و یک پایمان را ببندند تیم ملی قرقیزستان را می‌بریم.

همین مصاحبه خداداد عزیزی باعث شد تا شب گذشته مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان و زننده گل پیروزی به تیم ملی قرقیزستان پس از این دیدار مصاحبه‌ای علیه خداداد عزیزی انجام دهد و مدعی شود شما با دو دست و دو پا به سختی به جام جهانی صعود کردید، اما ما هر ۴ سال به این مسابقات صعود می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:  عکس/ واکنش ایتالیایی‌ها به اتفاق جدید برای مهدی طارمی


گفتنی است خداداد عزیزی در ماه@های اخیر مصاحبه‌های زیادی علیه تیم ملی و امیر قلعه نویی انجام داد و پس از حمله رسانه‌ها به او مدعی شد، چون به یک فردی خان نگفتم من را می‌زنند. با مصاحبه مهدی طارمی به نظر می‌رسد این بازیکن نیز وارد دعوای جدیدی با خداداد عزیزی شده است و احتمالا در آینده باید شاهد واکنش عزیزی به این مصاحبه باشیم.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر