تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

رونمایی از ستاره خارجی جدید پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در سودای آن هستند تا بتوانند طی ۴۸ ساعت آینده از مهاجم جدید تیم‌شان رونمایی کنند.

اقتصاد۲۴-پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق به جذب علی علیپور شده‌اند و برترین گلزن تاریخ سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ برتر، به جمع شاگردان خوان کارلوس گاریدو اضافه شده است؛ آن‌هم در حالی‌که مدیران باشگاه پرسپولیس موفق شدند با عیسی آل‌کثیر هم برای ادامه همکاری به توافق برسند تا زوج علیپور و آل‌کثیر در خط حمله سرخ‌پوشان تشکیل شود و ابوالفضل بابایی، مهاجم جوانی که در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه فصل گذشته از فجرسپاسی به پرسپولیس پیوست هم در جمع شاگردان گاریدو ماندنی شد.

بمب جدید پرسپولیس از ایتالیا می‌آید؛ ایزاک ساکسس کیست؟

علیپور و آل‌کثیر با وجود اعتماد گاریدو نتوانسته‌اند در قامت گلزن در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بدرخشند و در ۳ بازی اخیر، هر کدام تنها یک‌بار در نقش گل‌ساز درخشیده‌اند. عدم رضایت خوان کارلوس گاریدو از عملکرد مهاجمان تیم پرسپولیس باعث شده تا سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان، درخواست جذب مهاجم خارجی را مطرح کند و در این مسیر، مذاکرات با گزینه‌های مختلف در جریان است و مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند که بتوانند طی ۴۸ ساعت آینده، پروژه جذب مهاجم خارجی را با موفقیت به پایان ببرند.

فرصت ۵ روزه سرخ‌ها برای نهایی‌کردن لیست آسیایی

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب بازیکن جدید توضیح داد: «ما به دنبال جذب بازیکن شاخصی برای تیم هستیم تا بتوانیم در لیگ نخبگان آسیا به گمشده‌ای که دنبالش هستیم، برسیم». حسین شهریاری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم درباره توافق با مهاجم جدید گفت: «در حال مذاکره هستند. کار‌ها انجام شده و ظاهراً باید نهایی شود». در شرایطی مدیران باشگاه پرسپولیس تلویحاً خبر جذب مهاجم جدید را تایید کرده‌اند که سرخ‌پوشان پایتخت تا روز چهارشنبه (بیست‌ویکم شهریورماه) برای نهایی‌کردن فهرست آسیایی خود فرصت دارند.

بوپندزا، دور از دسترس سرخ‌ها

مدیران باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته پیگیر جذب آرون بوپندزا شده‌اند؛ مهاجمی گابنی که در ۱۹۰ بازی باشگاهی توانسته ۷۸ گل بزند و ۱۸ بار هم در نقش گل‌ساز درخشیده است. پرسپولیسی‌ها در روز‌های اخیر مذاکرات مثبتی با مهاجم ۲۸ ساله داشته‌اند، اما گفته می‌شود در شرایطی توافقات مالی با بوپندزا نهایی نشده که همزمان با باشگاه پرسپولیس، مسئولان باشگاه الزمالک مصر هم با او وارد مذاکره شده‌اند و احتمالاً مهاجم سابق سینسیناتی آمریکا به‌زودی به تیم مصری خواهد پیوست.

مذاکرات ادامه‌دار پرسپولیسی‌ها با نیانگ

سرخ‌پوشان پایتخت در حالی از جذب بوپندزا تقریباً ناامید شده‌اند که گزینه اصلی مدنظر پرسپولیسی‌ها، امبایه نیانگ است؛ مهاجم سابق میلان که گفته می‌شود فعلاً با پرسپولیسی‌ها در زمینه مسائل مالی به توافق نرسیده است. خبر‌های اولیه حکایت از درخواست ۲ میلیون یورویی نیانگ از سرخ‌پوشان پایتخت داشت، اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که رایزنی طرفین برای تعدیل رقم قرارداد نیانگ ادامه دارد و باید دید این مهاجم فرصت‌طلب و گلزن، طی ۴۸ ساعت آینده در قامت یک ستاره نامدار به جمع بازیکنان لیگ برتری اضافه خواهد شد یا عدم توافق مالی، سرخ‌پوشان پایتخت را به سوی مذاکره با دیگر گزینه‌های موجود در بازار تابستانه سوق خواهد داد.

منبع: فوتبال ۳۶۰

ارسال نظر