تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

صدور رأی بازی جنجالی تراکتور و پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون حواشی چند بازی مهم از جمله تقابل تراکتور و پرسپولیس رأی خود را صادر کرد.

اقتصاد۲۴-لیگ برتر فوتبال ایران در ایام تعطیلات فیفادی است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، ادامه مسابقات لیگ بیست‌وچهارم از روز بیست‌وسوم شهریورماه خواهد بود. در این میان، اخبار و حواشی مرتبط با لیگ برتر همچنان داغ و جذاب است و یکی از مهم‌ترین اتفاقات رخ داده، صدور آرای انضباطی مرتبط با دیدار‌های ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر است؛ آن‌هم در شرایطی‌که جنجالی‌ترین حکم صادره مرتبط با دوئل تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی را به دلیل رفتار غیرورزشی، ۵۱ میلیون تومان جریمه کرده است. در شرایطی‌که امیر حاجی‌نیا، عکاس باشگاه تراکتور هم به دلیل نقص اصول کلی رفتار، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده، اعضای کمیته انضباطی به‌واسطه حواشی دوئل تراکتور و پرسپولیس، شروع دیرهنگام مسابقه نسبت به زمان برنامه‌ریزی و البته حضور پرشمار هواداران، حکم سنگینی را علیه باشگاه تبریزی صادر کرده‌اند.

جریمه ۴۰۰ میلیونی تراکتوری‌ها

باشگاه تراکتور تبریز به دلیل نقص مقررات بازی که منتهی به تاخیر در برگزاری مسابقه شد و هم‌چنین ورود بیش از حد مجاز تماشاگران در ورزشگاه، پرتاب بطری آب، استفاده از مواد دودزا و آتش‌زا و استفاده از شیپور، بوق و فحاشی نسبت به تیم حریف ۴۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرده است که البته این حکم قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است. ضمن آنکه محمد حافظی، ماساژور باشگاه تراکتور هم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، ۲ جلسه محروم و ۵۱ میلیون تومان جریمه شده که هم محرومیت وضع‌شده و هم جریمه در نظر گرفته شده قابل تجدیدنظر است.


بیشتر بخوانید:جریمه نقدی پرسپولیس به خاطر تماشاگرانش


هم سپاهان جریمه شد، هم پرسپولیس!

اعضای کمیته انضباطی همچنین به پرونده سایر دیدار‌ها هم رسیدگی کرده‌اند که مهم‌ترین آرای صادر شده مرتبط با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس است؛ به‌طوری‌که باشگاه سپاهان به دلیل نقض مقررات بازی و استفاده از الفاظ موهن توسط تماشاگران منتسب به این باشگاه در دیدار مقابل چادرملو اردکان، ۷۰ میلیون تومان جریمه شده است. ضمن آنکه پرسپولیسی‌ها هم به دلیل فحاشی تماشاگران منتسب به این باشگاه در دیدار هفته نخست مقابل ذوب‌آهن اصفهان، ۶۰ میلیون تومان جریمه شده‌اند که هر ۲ رأی صادره، قطعی و غیرقابل تجدیدنظر خواهی است.

منبع: فرارو
ارسال نظر