تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

صفت جالب خرید جدید پرسپولیس+ عکس

پرسپولیس با مهاجم اهل آنگولا به توافق دست یافت و از میان گزینه‌هایی که وعده داده شده بود، درنهایت لوکاس ژوآئو قرار است پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

اقتصاد۲۴-در شرایطی که طی دو ماه اخیر باشگاه پرسپولیس نام‌های ریز و درشتی را برای انتقال پنجمین سهمیه خارجی خود به هواداران وعده داده بودند، درنهایت اکنون آن‌ها روی نام لوکاس ژوائو به توافق دست یافتند و قرار است این مهاجم اهل آنگولا پیراهن این تیم را بر تن کند.

باشگاه پرسپولیس همانطور که رضا درویش وعده داده بود، طی روز‌های اخیر به دنبال جذب مهره‌ای برای تقویت تیم بود و مدیرعامل این باشگاه نیز به هواداران اعلام کرد که بازیکن خاصی را برای تیم در نظر گرفته است.

این در حالی بود که طی روز‌های اخیر به نظر می‌رسید انتقال امبایه نیانگ یا آرون بوپندزا توسط مدیران این تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ نخبگان نهایی شود، با پیوستن این دو بازیکن به تیم‌های دیگر، آن‌ها گزینه‌های دیگر خود را نهایی کرده و درنهایت با مهاجمی اهل آنگولا به توافق دست یافتند.

لوکاس ژوآئو مهاجم جدید پرسپولیس محسوب می‌شود که قراردادش به امضا رسیده و با ۳۱ سال سن و تجربه حضور در تیم ملی آنگولا با یک گل زده، قرار است در کنار علی علیپور، عیسی آل کثیر و همچنین ابوالفضل بابایی به عنوان مهاجمان این فصل سرخپوشان کار را دنبال کند.

ژوآئو با ۱۹۲ سانتی‌متر قد یکی از بلندقامت‌ترین بازیکنان لیگ برتر خواهد بود.


بیشتر بخوانید:تصمیم قطعی پرسپولیس درباره یک بازیکن


این بازیکن البته تجربه بازی در رده پایه‌های پرتغال را در کارنامه دارد و در فصل گذشته نیز در لیگ ستارگان قطر و تیم ام‌صلال حضور داشته است. با این حال این مهاجم تجربه بازی در لیگ انگلیس و تیم‌های بلکبرن را نیز در کارنامه دارد و بهترین عملکرد او مربوط به لیگ دسته اول انگلیس است که طی ۲۴۱ بازی ۷۱ گل زده به نام خود کرده است.

با این حال او در لیگ ستارگان قطر و با پیراهن ام‌صلال طی ۱۰ بازی ۳ گل به ثبت رسانده است و باید دید مهاجم جدید پرسپولیس در جمع سرخپوشان چه نمایشی خواهد داشت.

منبع: فرارو
ارسال نظر