تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

وضعیت ترافیکی این محور مهم شمالی

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده چالوس، آزادراه تهران شمال، محور هراز و محور فیروزکوه را سنگین اعلام کرد.

اقتصاد۲۴- رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محور‌های منتهی به این استان در جاده چالوس، آزادراه تهران شمال، محور هراز و محور فیروزکوه را سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران-شمال حدفاصل تونل‌های شماره ۱۷ تا ۱۸ و انتهای آزادراه را نیز سنگین بیان کرد و گفت: در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده سه راهی چلاو نیز ترافیک خودرو سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان این‌که محور‌های شمالی در حال حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده دماوند و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده اسلام‌آباد را نیز سنگین است.


بیشتر بخوانید:  آخرین وضعیت جاده‌های کشور


رییس پلیس راه مازندران از احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های پایانی هفته جاری با هدف تسهیل تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی این استان خبر داد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان‌تاب رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه‌ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر