تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سگ دوج به یک نماد دولتی تبدیل شد!

حمایت دوباره ایلان ماسک از دوج‌کوین

امروز (سه شنبه) میلیاردر معروف آمریکایی در توییتی از ارز دوج کوین، حمایت کرد.

اقتصاد ۲۴- ایلان ماسک امروز با انتشار توییتی جدید، سگ نژاد شیبا اینو، که به دوج (Doge) معروف است، را به عنوان نماد رسمی دپارتمان کارآمدی دولت معرفی کرد.

 اعلام این خبر اندکی پس از انتشار تصویری از ماسک با نماد «D.O.G.E» در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، باعث افزایش قیمت دوج‌کوین شد.

ماسک پیش از این نیز با انتشار تصویری از خود در کنار این سگ و استفاده هوشمندانه از مخفف «D.O.G.E»، تلاش کرده بود پیوندی بین این نهاد ابتکاری دولتی و فرهنگ عامه ایجاد کند.


بیشتر بخوانید: دستورالعملی برای نابودی بیت‌کوین


علاوه بر این، اخیراً دادگاهی در نیویورک ادعا‌های مبنی بر فریب سرمایه‌گذاران توسط ماسک و شرکت تسلا از طریق تبلیغ دوج‌کوین را رد کرده است. قاضی دادگاه اعلام کرد که دلیلی برای اثبات اجرای طرح «پامپ و دامپ» یا انجام معاملات پنهانی توسط ایلان ماسک وجود ندارد.

این وقایع پس از ابراز علاقه ماسک به نظارت بر نهاد‌های فدرال آمریکا رخ داده است. در همین حال، دونالد ترامپ اعلام کرده که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، نقش مهمی برای ماسک در کابینه خود در نظر گرفته است.

در پی این تحولات، معاملات دوج‌کوین افزایش یافته و قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته با یک رشد ۲.۷ درصدی به ۰.۰۹۸ دلار رسیده است. تحلیل‌ها نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال احتمالاً به زودی بر مقاومت ۰.۱ دلار غلبه خواهد کرد

منبع: فرارو
ارسال نظر