تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

هافبک پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد

سینا اسدبیگی، هافبک دفاعی پرسپولیس سرانجام قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

اقتصاد۲۴-از هفته گذشته و درست زمانی که زمزمه‌های حضور سعید مهری در پرسپولیس مطرح شده بود، گفته می‌شد سینا اسدبیگی در لیست خروج این باشگاه قرار گرفته و یک هفته چالش میان باشگاه پرسپولیس و این بازیکن در جریان بود.

 سینا اسدبیگی در تابستان ۱۴۰۱ با نظر یحیی گل‌محمدی با عقد قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست و در دو فصل گذشته اغلب به عنوان یار تعویضی عملکرد قابل قبولی داشت و در ۴۴ بازی برای این تیم به میدان رفت و دو گل زیبا به ثمر رساند. او در این دو فصل دو قهرمانی لیگ، یک جام حذفی و یک سوپرجام را کسب کرده بود.

اسدبیگی در ابتدای فصل نقل و انتقالات پیشنهادات خوبی داشت و گفته می‌شد برای پیدا کردن فرصت بازی بیشتر در پی جدایی است، اما باشگاه این اجازه را به او نداد و با اعتماد گاریدو به او، این هافبک دفاعی در دو دیدار تراکتور و فولاد فیکس شد.

با این حال در تعطیلات فیفادی و روز‌های پایانی نقل و انتقالات همه چیز علیه سینا رقم خورد و با فشار باشگاه پرسپولیس و دستور منع بازی و تمرین گروهی برای او و البته معرفی رسمی سعید مهری، سرانجام سینا اسدبیگی مجبور به توافق با این باشگاه برای جدایی شد.

اسدبیگی طی روز‌های گذشته اصرار به ماندن در پرسپولیس داشت چراکه معتقد بود روز‌های پایانی نقل و انتقالات است و اسکواد اکثر تیم‌ها تکمیل شده است. با این حال پرسپولیس با توجه به ترافیک خط هافبک خود و بازگشت میلاد سرلک در این پست، روی نام سینا اسدبیگی قلم قرمز کشید و او پس از توافق با باشگاه پرسپولیس رسما قرارداد خود را فسخ کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر