تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

حیا کن رها کن برای برانکو؛ او را اخراج کنید!

هواداران چینی در پایان بازی به سر دادن شعار‌هایی علیه برانکو ایوانکوویچ پرداختند.

 اقتصاد۲۴-نزدیک به ۶۰ هزار تماشاگر چینی حاضر در استادیوم دالیان، با ناامیدی راهی خانه هایشان شدند چرا که تیم ملی کشورشان نتوانست از پس عربستان ۱۰ نفره بربیاید و آن‌ها با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند، دو بر یک تن به شکست دادند.

در دیداری از دور دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، تیم‌های ملی چین و عربستان در ورزشگاه دالیان به مصاف هم رفتند. با وجود اینکه شاگردان برانکو در دقیقه ۱۴ با یک گل از حریف پیش افتادند و در ادامه نیز محمد کنو اخراج شد، اما تیم ۱۰ نفره میهمان با دو ضربه سر حسن کادش، از سد چین گذشت.

پس از شکست سنگین هفت بر صفر برابر ژاپن در دور اول، جدال برابر عربستان به نوعی آخرین فرصت برانکو ایوانکوویچ برای ماندن روی نیمکت تیم ملی چین بود، اما شکست برابر تیم ۱۰ نفره روبرتو مانچینی، خشم هواداران چینی را به دنبال داشت.

رسانه سوشو چین در خبری نوشته است که هواداران عذرخواهی سرمربی کروات را رد کرده اند. سوشو نوشته است که پس از پایان بازی، برانکو به همراه سایر شاگردانش به سمت جایگاه تماشاگران رفته و در شرایطی که برابر آن‌ها تعظیم کرده و بابت این شکست عذرخواهی کرده، اما این اقدام نیز باعث کاهش خشم طرفداران نشده است.

آنگونه که سوشو نوشته است، هواداران شعار‌هایی را علیه برانکو سر داده و خواستار اخراج او از تیم ملی چین شده اند. موضوعی که دور از ذهن نیست و به نظر به زودی رخ خواهد داد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر