تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

شغل جذاب فرهاد مجیدی در امارات

فرهاد مجیدی به عنوان کارشناس برنامه دبی اسپورت، به صحبت درباره بازی ایران و امارات پرداخت.

اقتصاد۲۴-تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی حساس و نزدیک، موفق شد به لطف تک گل مهدی قایدی، از سد میزبان خود، تیم ملی امارات، عبور کند. مسابقه‌ای که در ورزشگاه هزاع بن زاید العین برگزار شد.

نکته جالب درخصوص این بازی، حضور فرهاد مجیدی در استودیو شبکه دبی اسپورت بود. جایی که سرمربی سابق استقلال در قامت کارشناس برنامه، به تحلیل این مسابقه پرداخت و نظرات خود را بیان کرد.

مجیدی درباره دیدار دو تیم گفت: یک نکته بسیار خوب از مربی امارات که امروز آن را بسیار پسندیدم، استراتژی او برای شروع بازی بود. او با انتخاب بلوک میانی و بلوک بالا، به بازیکنان نشان داد که از ایران نمی‌ترسد.

سرمربی سابق استقلال با تمجید از پائولو بنتو می‌گوید: او می‌داند که ایران تیمی قوی است، اما شما در بازی دیدید که او از همان ابتدا با پرسینگ بالا و قرار دادن بازیکنان بیشتر در میانه میدان بازی را آغاز کرد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اگر بازی را در نیمه اول تماشا کرده باشید، متوجه می‌شوید که تقریباً تمام توپ‌های دوم را اماراتی‌ها به دست آوردند و این باعث شد که ایران نتواند به خوبی بازی کند.

مجیدی سپس خطاب به مجری برنامه گفت: با شما موافقم، زیرا تنها نکته‌ای که در تیم امارات می‌بینم، حتی در بازی قبلی، عدم حضور بازیکنان کافی در محوطه جریمه است. ارتباط خوب و پاس‌های پشت محوطه جریمه بسیار مؤثر بودند، اما در داخل محوطه جریمه باید بازیکنان بیشتری حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید:حمله استقلالی‌ها به فرهاد مجیدی


او در پایان با اشاره به اثرگذار بودن غیبت سلطان عادل، شاگرد سابقش در کلباء، گفت: بدون بازیکنان در محوطه جریمه، نمی‌توانید گل بزنید. با شما موافقم که سلطان عادل می‌تواند به تیم ملی امارات کمک زیادی کند.

منبع: فرارو
ارسال نظر