تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

وضعیت بحرانی جواد نکونام در استقلال

فسخ سریالی قرارداد مربیان استقلال باعث شده تا شرایط ویژه‌ای پیرامون کادرفنی استقلال به‌وجود آید.

اقتصاد۲۴-آبی‌پوشان پایتخت روز‌های پرماجرا را بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشتند؛ چرا که باخت برابر حریف هم‌نام اهوازی سبب شد تا انتقادات علیه جواد نکونام به اوج خود برسد و مدیران باشگاه استقلال به سراغ تغییر سرمربی خود رفتند. در این میان مذاکرات با چهره‌های مختلف از جمله فرهاد مجیدی، ایویلو پِتِف و ریکاردو سا پینتو هم انجام شد، اما با وجود مذاکرات انجام شده، خبری از تغییر در رأس هرم کادرفنی آبی‌ها نشد و جواد نکونام همچنان در قامت سرمربی آبی‌پوشان پایتخت کارش را دنبال می‌کند.

اعضای هیات‌مدیره استقلال در حالی تصمیم به ابقای جواد نکونام گرفته‌اند که گفته می‌شود یکی از علل مهم آن، موضوع پُر بودن سقف بودجه استقلالی‌ها بوده است؛ به‌طوری‌که با توجه به عدم تمایل نکونام به کناره‌گیری، آبی‌پوشان راه چاره‌ای جز فسخ قرارداد سرمربی تیم‌شان نداشته‌اند که رقم غرامت موردنظر نکونام در سقف بودجه استقلالی‌ها اعمال می‌شد و عملاً راه استخدام سرمربی جدید بسته می‌شد و همین مسئله سبب شد تا فعلاً خبری از تغییر در کادرفنی استقلال نباشد.

ساعات پایانی مهلت استقلالی‌ها برای ارسال لیست آسیایی

استقلالی‌ها در حالی باید دوشنبه هفته آینده (بیست‌وششم شهریورماه) در تهران و ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم الغرافه قطر بروند و اولین مسابقه‌شان در لیگ نخبگان آسیا را برگزار کنند که یکی از چالش‌های مدیران باشگاه استقلال، نهایی‌کردن فهرست آسیایی تیم‌شان است. طبق قوانین (AFC)، آبی‌پوشان تا پایان وقت فردا (چهارشنبه) فرصت دارند، فهرست آسیایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند و در این میان، یکی از چالش‌های مسئولان باشگاه استقلال، تعیین‌تکلیف اعضای کادرفنی است.

مشکل ۳ بازیکن استقلال حل شد، اما ...

مهرداد محمدی در کنار آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی از جمله بازیکنان استقلال بودند که قراردادشان با آبی‌ها فسخ شده بود. بعد از رایزنی‌های انجام شده و فسخ قرارداد ماساژور‌ها و اعضای تدارکات و پشتیبانی تیم، قرارداد محمدی ثبت شد و در ادامه گفته می‌شود اصلاح قرارداد چند بازیکن از جمله رامین رضاییان باعث شده تا شرایط برای ثبت قرارداد آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی فراهم شود؛ هر چند که هنوز رسماً خبر بازگشت نام سهرابیان و سلیمی به فهرست استقلال اعلام نشده، اما براساس آخرین خبرها، مشکل ثبت قرارداد آن‌ها برطرف شده است.

قرارداد دستیاران نکونام ثبت نشده است!

محمدی، سهرابیان و سلیمی حالا در شرایطی نام‌شان به فهرست استقلال بازگشته و می‌توانند در صورت صلاحدید کادرفنی در جدال با الغرافه برای تیم‌شان به میدان بروند که چالش جدید مدیران استقلال، عدم ثبت قرارداد مربیان این تیم است؛ به‌طوری‌که به جز جواد نکونام و البته بهزاد غلامپور، قرارداد دیگر دستیاران نکونام از جمله حمیدرضا رجبی، محمد نوازی، کیانوش رحمتی و یوسو سسما به دلیل پر بودن سقف بودجه ثبت نشده و همین مسئله باعث شده تا شرایط ویژه‌ای پیرامون کادرفنی استقلال به‌وجود آید!


بیشتر بخوانید:بازی استقلال و پرسپولیس کجا برگزار می‌شود؟


وضعیت بحرانی نیمکت استقلال برای دوئل با الغرافه!

مهدی هاشمی‌نسب هم به دلیل عدم توافق مالی با آبی‌ها و پر بودن سقف بودجه، نتوانست قرارداد جدیدی با استقلالی‌ها امضا کند و همین مسئله باعث شده تا در آستانه دوئل با الغرافه، شرایط ویژه‌ای پیرامون فهرست استقلال به‌وجود آید. در صورت عدم رفع مشکل تا پایان وقت قانونی تعیین‌شده از سوی (AFC) برای ارسال لیست آسیایی، جواد نکونام باید در جدال با الغرافه به تنهایی روی نیمکت بنشیند و خبری از حضور دستیاران خود از جمله رجبی، رحمتی و نوازی نخواهد بود. جالب آنکه در روز‌های گذشته سرمربی استقلال پیگیر استخدام دستیار خارجی هم بود، اما حالا دستیاران ایرانی هم او هم فعلاً قرارداد ثبت شده با استقلال ندارند!

منبع: فوتبال ۳۶۰

ارسال نظر