تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

سقوط ۱۰ میلیون تومانی قیمت این خودرو+ جدول

امروز هم داخلی‌ها و مونتاژی‌ها نوسانی بود و با این شرایط شاهد تغییرات اندک در بازار خودرو بودیم.

اقتصاد۲۴-بررسی روند قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی در بازار نشان می‌دهد که بیش از یک هفته است که بازار شکل نوسانی به خود گرفته است، بطوریکه در این مدت شاهد تغییر اندک قیمت در میان برخی خودرو‌های داخلی و مونتاژی بودیم و شاکله بازار تغییر چندانی نکرده است.

به گفته فعالان بازار خودرو تعطیلات پی‌درپی دو هفته اخیر یکی از عمده دلایلی است که موجب شده تا نوسان بازار حفظ شود. از سوی دیگر در روز‌های اخیر دلار هم نوسان اندک داشته و بیشتر مواقع ثابت بوده روندی که در بازار‌های موازی هم شاهد آن بودیم و این امر هم بر آرامش در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز هم بیشترین تغییر قیمت به «هایما S۷ پلاس» رسید و کاهشی ۱۰ میلیونی داشت و در مقابل «شاهین G» با افزایش ۴ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد


گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودرو‌های «دنا پلاس ۶ دنده توربو»، «پژو i ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P»، «هایما S۷ پلاس»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار امروز ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P» هم در بازار ۸۵۴ میلیون تومانی ماند. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S۷ پلاس» هم یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومانی شد و کاهشی ۱۰ میلیون تومانی داشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «تارا V۲ اتومات» هم در بازار ۸۸۵ میلیون تومانی قیمت خورد و بدون تغییر ماند. اما «رانا پلاس» با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۶۲۶ میلیون تومان قیمت خورد و «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R» مدل ۱۴۰۲، «کوییک دنده‌ای S»، «کوییک اتومات R»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین G» در بازار ۷۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۴ میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد نوسان قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۰ میلیون تومانی ماند، اما «کوییک‌R اتومات» کاهش ۲ میلیونی داشت و ۵۲۸ میلیون تومانی شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۰ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

منبع: اقتصاد نیوز
ارسال نظر