تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

درگیری فرهاد مجیدی با مدیران استقلال در دبی

استقلال سه سال قبل در چنین روزی حذف از لیگ قهرمانان آسیا را به تلخی تجربه کرد.

اقتصاد۲۴-استقلال که با فرهاد مجیدی در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا مقتدرانه حریفان خود در مرحله گروهی را شکست داده و راهی مراحل حذفی شده بود، با شکست مقابل الهلال عربستان در شهر دبی، از گردونه پیکار‌های آسیایی کنار رفت. اتفاقی که البته حاشیه‌های فراوانی را هم برای این باشگاه به ارمغان آورد.

شکست تلخ در آسیا

استقلال در مصاف با الهلال با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. آبی‌پوشان ایرانی بازی را خوب شروع کردند، ولی حریف تیم پرستاره عربستانی نشدند و از گردونه مسابقات کنار رفتند

وقتی استقلال این بازی را باخت، کمتر کسی تصور می‌کرد این باشگاه به خاطر عدم دریافت مجوز حرفه‌ای به مدت ۳ سال در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا نکند و حالا چند روز دیگر این طلسم با تقابل مقابل الغرافه قطر شکسته خواهد شد.

درگیری سرمربی و مدیرعامل!

اختلاف میان فرهاد مجیدی و احمد مددی، مدیرعامل وقت باشگاه استقلال از اوایل سال ۱۴۰۰ علنی شده بود و کار به یک تقابل همه‌جانبه کشید. ماجرا‌هایی که در دبی هم تداوم پیدا کرد و فرهاد پس از ناکامی استقلال مقابل الهلال به شدت از وضعیت مدیریتی باشگاه انتقاد کرد. در آن مقطع تازه حمید سجادی وزیر ورزش شده بود و کادر مدیریتی وزارتخانه به این نتیجه رسید که اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل استقلال حل‌شدنی نیست روی همین اصل چند روز پس از شکست استقلال برابر الهلال، مصطفی آجرلو مدیرعامل اسبق پاس و تراکتور به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و حاصل همکاری این دو نفر با یکدیگر، قهرمانی بی‌شکست استقلال در بیست‌ویکمین دوره پیکار‌های لیگ برتر بود.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر