تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳

واکنش کریستیانو به یک میلیارد فالوور در شبکه‌های اجتماعی

فوق‌ستاره پرتغالی همچنین در این رابطه بیانیه‌ای با یک پوستر جذاب از لحظات ماندگار دوران فوتبال خود منتشر کرده است.

اقتصاد۲۴- فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال که چند وقت پیش به یوتوب پیوست، اکنون در تمام شبکه‌های اجتماعی درمجموع یک میلیارد فالوور دارد.

رونالدو بیش از ۱۰۰ میلیون دنبال‌کننده در ایکس و بیش از ۶۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. کانال یوتیوب تازه راه‌اندازی‌شده او نیز تابه‌امروز ۶۰ میلیون سابسکرایبر دارد. کاپیتان تیم ملی پرتغال و النصر عربستان همچنین بیش از ۱۷۰ میلیون فالوور در فیسبوک دارد و در شبکه‌های اجتماعی چین هم بسیار محبوب است.

او در واکنش به این موضوع، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«با یکدیگر تاریخ‌سازی کردیم؛ ۱ میلیارد فالوور! این بیش از یک عدد است و اشتیاق، انگیزه و علاقه مشترک ما به فوتبال و فراتر از آن را نشان می‌دهد.»

در ادامه پست بازیکن سابق تیم‌های رئال مادرید و منچستر یونایتد آمده است:

«از خیابان‌های مادیرا گرفته تا بزرگ‌ترین صحنه‌های جهان، من همیشه برای خانواده‌ام و شما بازی کرده‌ام و اکنون ۱ میلیارد نفر از ما در کنار یکدیگر ایستاده‌ایم.

شما در تمامی مراحل با من بوده‌اید، در تمام پستی و بلندی‌ها. این ماجراجویی ماست و با هم نشان داده‌ایم که هیچ محدودیتی برای چیزی که می‌توانیم به‌دست بیاوریم وجود ندارد.

از اینکه به من ایمان داشته‌اید، از حمایت شما و اینکه بخشی از زندگی من هستید، ممنونم. بهترین‌ها هنوز در راه هستند و ما با هم به تلاش، پیروزی و تاریخ‌سازی ادامه خواهیم داد.»

پست رونالدو همراه با تصویر بالا منتشرشده که در آن برخی از مهم‌ترین لحظات فوتبالی این ستاره پرتغالی با جمله «یک میلیارد رویا، یک سفر» به تصویر کشیده شده است.

رونالدو ۵ بار برنده توپ طلا شده و در طول دوران حرفه‌ای خود ۳۳ جام کسب کرده است.

 

ارسال نظر