تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

گله صریح پزشکیان از تعداد بالای پرسنل نهاد ریاست جمهوری

رئیس جمهور گفت: در نهاد رئیس جمهوری ۴ هزار نیرو داریم شاید با ۴۰۰ نفر و حتا ۴۰ نفر هم می‌شد، اما ۴۰ نفر خیلی کم است، اما با ۴۰۰ نفر می‌شد، حل کرد. با آن‌ها چه کار کنم؟ بیرونشان کنم؟ نمی‌شود، او هم تقصیر ندارد، من او را استخدام کردم، من بهش گفتم اینجا بنشین، اما کاری به او نسپردم اگر کار می‌دادم کار می‌کرد.

اقتصاد۲۴- رئیس جمهور در اولین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش خبرنگاری پیرامون حل ناترازی‌ها گفت: ما اگر با مردم صادق باشیم، مملکت درست می‌شود، یعنی اگر راست بگوییم دزدی نمی‌کنیم، آن خلاف دیگر را هم نمی‌کنم. اگر با مردم صادق باشیم و بتوانیم این صداقت را در عمل نشان بدهیم، مشکلات حل می‌شوند.

وی افزود: در نهاد رئیس جمهوری ۴ هزار نیرو داریم شاید با ۴۰۰ نفر و حتی ۴۰ نفر هم می‌شد، اما ۴۰ نفر خیلی کم است، اما با ۴۰۰ نفر می‌شد، حل کرد. با آن‌ها چه کار کنم؟ بیرونشان کنم؟ نمی‌شود، او هم تقصیر ندارد، ما او را استخدام کردیم، ما به او گفتیم اینجا بنشین، اما کاری به او نسپردیم اگر کاری می‌دادیم کار می‌کرد. اینکه چگونه باید این ساختار و ناترازی که دولت‌ها در روند کار به دلیل ناآگاهی و نبود مدیریت ایجاد کردند و همچنان ادامه دارد چراکه هر کسی که آمده یک لشکر با خودش آورده و هی هزینه را بالا می‌برد بدون اینکه کنترل کند. این روندی می‌خواهد که الان دنبالش هستیم.

ارسال نظر