تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

یک زن در بجنورد با ضربات تیشه، شوهر خود را به قتل رساند

نزاع میان زن و شهر در شهرستان بجنورد به قتل مرد جوان منتهی شد. بنابر گزارش پزشکی قانونی زن جوا ظهر امروز همسرش را با ضربات متعدد "تیشه" به قتل رساند.

اقتصاد۲۴- سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در شهرستان بجنورد بلافاصله مامورین انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده در صحنه و معاینه جسد، وجود آثار ضرب و جرح در نواحی بدن مشهود بود که مدارک و مستندات جمع آوری شد.


بیشتر بخوانید: جزییات قتل استاد موسیقی و نامزدش در رشت


سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه با بررسی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان مشخص شد که این زن به وسیله تیشه چند ضربه به سر همسرش وارد کرده و او را در نتیجه به قتل رسانده است، افزود: قاتل در مواجه با مستندات و مدارک موجود به قتل همسرش اعتراف و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت وقوع این قتل اختلاف خانوادگی بود، تصریح کرد: متهم در نتیجه توسط مرجع قضائی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: دیده بان ایران
ارسال نظر