تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

رضاییان: از الغرافه معذرت می‌خواهم

مدافع استقلال گفت: از باشگاه خوب قطری بابت اتفاقات دیروز عذرخواهی می‌کنم، متاسفانه امکاناتی که باید در اختیار آن‌ها قرار نگرفت.

اقتصاد۲۴- رامین رضاییان در نشست خبری پس از بازی استقلال با الغرافه گفت: از باشگاه خوب قطری بابت اتفاقات دیروز عذرخواهی می‌کنم. متاسفانه امکاناتی که باید در اختیار آن‌ها قرار نگرفت. از طرف خودم معذرت خواهی ویژه می‌کنم. بازی سختی داشتیم. یک تشکر ویژه از باشگاه می‌کنم که وارد حاشیه نشد و کنار بازیکنان و کادر فنی بود و باعث شد که اتفاق خوبی رقم بخورد. از آقا جواد [نکونام]تشکر می‌کنم که بدون توجه به حواشی کار خودش را انجام داد. واقعا شرایط سختی را گذراندیم و این شرایط برای باشگاه استقلال خیلی قشنگ نبود. بابت این خوشحالم که هواداران ما خوشحال شدند.

او درباره تغییر پست خود گفت: امروز بازی به گونه‌ای بود که من در دفاع هم بودم. در این پست وینگر نمی‌شوید، تقریبا دفاعی می‌شوید که هم نفوذ می‌کنید و هم در دفاع هستید. در سیستم سه دفاع این کار سختی است. هر کاری که مربی بخواهد انجام می‌دهم. از آقا جواد تشکر می‌کنم که به من اختیار بیشتری می‌دهد که من در حمله‌ها شرکت کنم.

رضاییان درباره حضورش در پرسپولیس گفت: من فوتبال را برای هواداران بازی می‌کنم. هواداران استقلال به من احترام گذاشتند و این احترام متقابل است. همه تلاشم را برای استقلال می‌کنم. دوست ندارم در مورد این موضوع زیاد صحبت کنم. من همیشه با عملکردم جواب می‌دهم و تا روزی که احترام باشد، این احترام متقابل خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر